  • 21. Data: 2010-10-05 11:45:39
    Temat: Re: Pewne 10%, w funduszach akcyjnych
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 01 Oct 2010 12:10:52 +0200, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >Poszlibyście na to ? A wiecie ,że historycznie mam 100% wygraną w tej
    >zabawie.

    Tu tkwi sedno: "historycznie".

  • 22. Data: 2010-10-05 11:51:31
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 01 Oct 2010 15:10:36 +0200, SQLwiel <n...@c...pl> wrote:

    >Podaj jakie jest prawdopodobieństwo zaliczenia 10x z rzędu wtopy przy
    >grze w ruletce na czerwone-czarne.
    >
    >(żadna filozofia, ale warto znać tę liczbę)

    0,13% jeśli się nie mylę, czyli 17/33 do 10 potęgi

  • 23. Data: 2010-10-05 19:25:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:

    > 0,13% jeśli się nie mylę, czyli 17/33 do 10 potęgi

    Z tym ze w ostatniej rundzie gra sie o zysk jednostkowy przy
    "zainwestowanych" 1023 jednostkach. Dosc slaby biznes, tzn. oczywiscie
    dla gracza, bo dla kasyna jest zupelnie dobry (srednia strata gracza
    w kazdej kolejce to ~ 3%).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2010-10-06 06:43:05
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > "zainwestowanych" 1023 jednostkach. Dosc slaby biznes, tzn. oczywiscie
    > dla gracza, bo dla kasyna jest zupelnie dobry (srednia strata gracza

    W jakiejś książce, chyba Taleba, był opisany przypadek małżeństwa, które
    bywało w kasynie i zawsze grali "przeciw sobie", tzn jak on na czarne,
    to ona na czerwone.
    Wychodzili zawsze zadowoleni...
    (pyt: ile warte były tam darmowe drinki?)

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.