  • 1. Data: 2010-10-01 06:47:59
    Temat: kk - gdzie
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    dobre rano

    czy moze ktos polecic - z wlasnego doswiadczenia - bank, ktory spelni
    kryteria w zakresie kk:
    - visa
    - wydanie i wznowienie bez oplat
    - karta dodatkowa wydanie i wznowienie bez oplat lub z niska oplata
    - podglad do transakcji przez net
    - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji
    - inne warunki nieistotne

    z uszanowaniem, zeppo

  • 2. Data: 2010-10-01 07:09:02
    Temat: Re: kk - gdzie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Paź, 08:47, "brum" <b...@o...eu> wrote:
> [...]
    > - podglad do transakcji przez net
    > - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji

    Citibank - z tym, ze bezplatnosc wznowienia trzeba negocjowac przed
    jego terminem - mi przyznali przy stosunkowo niskich obrotach i z
    niewysokim limitem zwolnieniowym - Limit liczony lacznie z sumy
    wydatkow karta glowna i dodatkowa.

  • 3. Data: 2010-10-01 07:19:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Oct 2010 08:47:59 +0200, brum napisał(a):

> [...]
    > podglad do transakcji przez net
    > - dobra obsluga, np. w zakresie reklamacji - inne warunki nieistotne

    KIS z opena

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-10-01 07:20:16
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 1 Paź, 08:47, "brum" <b...@o...eu> wrote:
> [...]

    jego terminem - mi przyznali przy stosunkowo niskich obrotach i z
    niewysokim limitem zwolnieniowym - Limit liczony lacznie z sumy

    Mi po 2 latach przyznali bezpłatne automatyczne wznowienia przy wydatkach
    3500,00PLN na rok. (mam tylko kartę główną).
    Reklamacji nigdy nie składałem, więc nie wiem.

    dziejek7

  • 5. Data: 2010-10-01 07:26:29
    Od: gkafel <g...@g...com>

    On 1 Paź, 09:09, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > jego terminem - mi przyznali przy stosunkowo niskich obrotach i z
    > niewysokim limitem zwolnieniowym - Limit liczony lacznie z sumy

    Jesli chodzi o obsluge klienta (w tym w reakcja na reklamacje) to z
    doswiadczenia zgadzam sie co do propozycji Citi.
    Poza tym, bezplatnosc chyba ostatnio dalo sie zalatwic przez zalozenie
    u nich konta. Jesli sie tego nie chce robic, to tak jak wspomnial
    przedmowca - nalezy od czasu do czasu z nimi ponegocjowac.

    Br,
    gk

  • 6. Data: 2010-10-01 07:53:24
    Od: gkafel <g...@g...com>

    > KIS z opena

    Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.
    Ma za to pewno inne zalety.
    Kiedys chcialem zamknac rachunek ich karty w regulaminowym terminie 30
    dni, po miesiacu wystapilem o zaswiadczenie o jej zamknieciu (50 pln)
    i dostalem pismo w ktorym bylo napisane, ze konto zostanie zamkniete
    ale dopiero za kolejne poltora miesiaca... Open tlumaczyl ze sie nie
    da szybciej, system informatyczny nie pozwala, procedury wewnetrzne...
    A mnie zalezalo na czasie - bo wstrzymywalo uruchomienie kredytu
    hipotecznego...
    Sporo nerwow kosztuja takie sytuacje. Udalo sie dopiero po pisemnej
    reklamacji (zredagowanej z pomoca rzecznika praw konsumentow). Zero
    przeprosin ze strony Opena.

    Br,
    gk

  • 7. Data: 2010-10-01 19:21:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Oct 2010 00:53:24 -0700, gkafel napisał(a):

    > Niestety nie moge sie zgodzic. KIS nie spelnia warunku dobrej obslugi.

    Zauważ, że jest to Twój pojedynczy przypadek a wnioski wysuwasz bardzo
    mocno ogólne. Na tej zasadzie mogę powiedzieć, że np samochody firmy X są
    do kitu, bo miałem jeden i mi się popsuł.

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-10-01 19:40:19
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 1 Paź, 21:21, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Zauważ, że jest to Twój pojedynczy przypadek a wnioski wysuwasz bardzo
    > mocno ogólne. Na tej zasadzie mogę powiedzieć, że np samochody firmy X są
    > do kitu, bo miałem jeden i mi się popsuł.

    To i tak bez znaczenia, bo kolega chciał Vise, a Open daje wyłącznie
    MasterCardy z PayPassem.

  • 9. Data: 2010-10-01 20:04:47
    Od: gkafel <g...@g...com>

    > Zauważ, że jest to Twój pojedynczy przypadek a wnioski wysuwasz bardzo
    > mocno ogólne. Na tej zasadzie mogę powiedzieć, że np samochody firmy X są
    > do kitu, bo miałem jeden i mi się popsuł.

    Chyba nie namawiasz mnie do tego żebym mówił że samochód X jest dobry
    skoro mi się zepsuł i nie jestem z niego zadowolony?
    ;)

    Ale masz rację. Opinia jest moja, dotyczy moich doświadczeń - wniosek
    można było zdefiniować inaczej.

    pzdr, gk

  • 10. Data: 2010-10-02 09:13:55
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    Citibank - z tym, ze bezplatnosc wznowienia trzeba negocjowac przed
    jego terminem -

    Nawet nie trzeba negocjować. Bezpłatna na zawsze.

    https://www.online.citibank.pl/retail/blue/files/kar
    ty/Regulamin_promocji_Karta_Jubileuszowa.pdf

    wiatrak