eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEMPierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM
  • X-Received: by 10.182.112.202 with SMTP id is10mr530824obb.7.1450256032349; Wed, 16
    Dec 2015 00:53:52 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.182.112.202 with SMTP id is10mr530824obb.7.1450256032349; Wed, 16
    Dec 2015 00:53:52 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!mv3no16842782igc.0!news-out.google.com!f6ni24453igq.0!nntp.google.com!mv3n
    o16842780igc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-m
    ail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 16 Dec 2015 00:53:52 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.12.204.140;
    posting-account=w3GEZAoAAADRvtkRItPnoqJJZmp5Pw95
    NNTP-Posting-Host: 83.12.204.140
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Pierwszy powazniejszy problem z ALIORBANKIEM
    From: Jakub <s...@q...com>
    Injection-Date: Wed, 16 Dec 2015 08:53:52 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2348
    X-Received-Body-CRC: 675360271
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618825
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc

    Jak niektorzy wiedza klienci Meritum zostali "przejeci" przez Alior
    wraz z bankiem. Jak sadze wszyscy klienci Meritum zakladaja,
    ze przejmujacy czyli Alior musi w sposob przezroczysty dla klienta
    obsluzyc przelewy trafiajace na "stare" konta czyli w sytuacji
    gdy wysylajacy przelew poda jako odbiorce stary bank.

    Wiadomo, ze robiac przelewy wiekszosc nie zwraca uwagi na zmiany kont
    i nie mozna uniknac sytuacji, ze przelew pojdzie na "stare konto".

    Niestety w jednym przypadku u mnie to sie nie sprawdzilo - moj klient
    przelal pieniadze z Citi w USA 02.12 podajac moje konto w Meritum -
    do dnia dzisiejszego nie ma po nich sladu. Na infolinii poradzili
    "poczekac, bo taki przelew moze isc do dwoch tygodni" wiec poczekalem.
    Wczoraj napisalem w tej sprawie wiadomosc do Aliora - do tej pory
    ma status NIEPRZECZYTANE. Moze sa zajeci przygotowaniami do swiat...

    To nie byl pierwszy przelew od tego klienta - zawsze docieraly w 2-3 dni.
    Tym razem jak sadze przelew utknal w drodze z powodu zmiany banku i byc
    moze faktu, ze 05.12 przestal byc aktywny SWIFT Meritum.

    Pieniadze nie wrocily do mojego klienta, sprawdzal wczoraj.

    Biorac pod uwage to, ze i tak musze powiadamiac wszystkich klientow,
    ze zmienilo mi sie konto bankowe zaczynam rozgladac sie za nowym bankiem.

    Jakub Jewuła

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1