  • 1. Data: 2003-09-13 14:41:14
    Temat: Pierwszy przelew na inteligo
    Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>

    Witam,

    Udalem sie do banku by dokonac pierwszego przelewu na inteligo.
    Po przekazaniu wypelnionego druku, kasjerka wstukujac nr mojego konta
    zapytala:
    -Czy jest Pan pewny ze to wlasciwy numer?
    Numer wiec sprawdzilem z wydrukiem z internetowego konta, cyferka po
    cyferce, i pewien jestem ze to moj numer.

    Otrzymalem wyjasnienie, ze wprawdzie wszystko jest OK, ale kasjerce nie
    pokazuja sie moje dane.

    Pytanie pierwsze: Czym jest to spowodowane? Tym ze to pierwszy przelew i
    jest jakas ,,zasada'' iz to kasjerka ma wpisac moje dane? Czy ma ona takie
    prawnienia? Czy moze bank jeszcze nie uzupelnil/przyporzadkowal wpisu do
    numeru rachunku? Konto zostalo aktywowane 3 dni temu.

    Pieniadze wplacilem w banku przed godzina 14:00 dzisiejszego dnia.
    Obecnie jest 16:37 i jeszcze nie ma ich na koncie (sprawdzam via internet)

    Pytanie drugie: Ile czasu uplywa od wplacenia do zobaczenia na koncie
    wplaconych pieniedzy?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    --
    .::piko::.. ........................
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::

  • 2. Data: 2003-09-13 14:46:32
    Temat: Re: Pierwszy przelew na inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Konieczny wrote:
    > Pieniadze wplacilem w banku przed godzina 14:00 dzisiejszego dnia.
    > Obecnie jest 16:37 i jeszcze nie ma ich na koncie (sprawdzam via
    > internet)

    Zobaczysz je w poniedzialek

    > Pytanie drugie: Ile czasu uplywa od wplacenia do zobaczenia na koncie
    > wplaconych pieniedzy?

    zalezy czy zdazysz przed sesja elixiru - to tego samego dnia. Jak nie to
    nastepnego dnia roboczego

  • 3. Data: 2003-09-13 15:09:35
    Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> 's told us:

    > Zobaczysz je w poniedzialek

    Sesje wychodzace:
    I. sesja KIR 5.55,
    II. sesja KIR 9.55,
    III. sesja KIR 13.25,

    tzn. ze w niedziele nie robotajet? :-)

    --
    .::piko::.. ........................
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::

  • 4. Data: 2003-09-13 15:09:38
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Piotr Konieczny <p...@s...must.die> napisał(a):

    > Pieniadze wplacilem w banku przed godzina 14:00 dzisiejszego dnia.
    > Obecnie jest 16:37 i jeszcze nie ma ich na koncie (sprawdzam via internet)
    Nie wpłacaj(gotówka lub przelew) w sobotę bo i tak nie dojdą a gotówka może
    się przydać.Najlepiej od poniedziałku do piątku ,im wcześniej tym
    lepiej,najlepiej w oddziałach pkobp (agencje odradzam bo poczekasz ze 2 dni)

    > Pytanie drugie: Ile czasu uplywa od wplacenia do zobaczenia na koncie
    > wplaconych pieniedzy?
    Np.gdy wpłacam w dzień roboczy około 9-10 rano w oddziale pkobp to około 14-15
    pieniądze są na koncie.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 5. Data: 2003-09-13 15:11:10
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Piotr Konieczny <p...@s...must.die> napisał(a):

    > tzn. ze w niedziele nie robotajet? :-)
    ani w sobotę ani w niedzielę:))

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 6. Data: 2003-09-13 15:16:57
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" wrote:

> [...]
    | się przydać.Najlepiej od poniedziałku do piątku ,im wcześniej tym
    | lepiej,najlepiej w oddziałach pkobp (agencje odradzam bo poczekasz ze 2

    A czy te wpłaty nie są później księgowane na rachunku z datą faktycznej
    wpłaty w placówce PKO BP?

  • 7. Data: 2003-09-13 15:23:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 13 Sep 2003 17:16:57 +0200, Jarosław Łysio
    <j...@p...onet.pl> napisał:

    > może
    > dni)
    >
    > A czy te wpłaty nie są później księgowane na rachunku z datą faktycznej
    > wpłaty w placówce PKO BP?

    Niby tak. Tylko w naszej rzeczywistosci ciezko jest zaplacic zapisem
    ksiegowym, i to jeszcze dokonanym dwa dni pozniej
    ;-)

    M.

  • 8. Data: 2003-09-13 15:47:05
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A czy te wpłaty nie są później księgowane na rachunku z datą faktycznej
    > wpłaty w placówce PKO BP?
    Wpłacałem tylko raz w agencji pkobp i księgowanie na koncie inteligo było z
    datą wpłynięcia środków na konto.Wpłata 22.01.2003 na koncie księgowane
    24.01.2003.
    Wpłata w oddziale 24.01.2003-księgowana w tym samym dniu.

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 9. Data: 2003-09-13 16:18:24
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    | Wpłacałem tylko raz w agencji pkobp i księgowanie na koncie inteligo było
    | datą wpłynięcia środków na konto.Wpłata 22.01.2003 na koncie księgowane
    | 24.01.2003.

    A czy to zgodne z regulaminem?
    Nie mam Inteligo, ale gdy miałem Superkonto Student i wpłacałem w agencjach
    lub w placówkach pocztowych - zawsze księgowane było z datą faktycznej
    wpłaty (tak też miałem w regulaminie).

  • 10. Data: 2003-09-13 17:55:55
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> napisał(a):