  • 1. Data: 2003-09-13 09:48:23
    Temat: BZWBK - wcięło rachunki?
    Od: Zbigniew Zawada <z...@f...pl>

    Właśnie chciałem zajrzeć na swój rachunek, a tu kuku: po zalogowaniu
    komunikat: "Brak rachunków klienta numer xxxx", czy jakoś tak.

    Może ktoś z grupowiczów mających internetowe konto w tym banku
    sprawdzić, czy macie to samo?

    Jest sobota 11:47.

    Pozdrawiam

    ZZ

  • 2. Data: 2003-09-13 09:49:36
    Temat: Re: BZWBK - wcięło rachunki?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zbigniew Zawada wrote:
    > Może ktoś z grupowiczów mających internetowe konto w tym banku
    > sprawdzić, czy macie to samo?
    > Jest sobota 11:47.

    SOA#1 u mnie OK

  • 3. Data: 2003-09-13 09:54:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjup4o$ama$...@i...gazeta.pl,
    Zbigniew Zawada <z...@f...pl>:
> [...]
    > komunikat: "Brak rachunków klienta numer xxxx", czy jakoś tak.
    >
    > Może ktoś z grupowiczów mających internetowe konto w tym banku

    Ja tak mam, ale to jest zgodne z prawda, tzn. mam sam dostep, a rachunki sam
    polikwidowalem :)

    Natomiast problem ginacych rachunkow w BZWBK byl wczesniej opisywany -
    dlatego m.in. warto sie wyniesc z BZWBK.

    Proponuje poczekac do poniedzialku, jesli problem nie ustapi, reklamowac, i
    uzbroic sie w cierpliwosc.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-13 10:01:06
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Robert wrote:
> [...]
    > dlatego m.in. warto sie wyniesc z BZWBK.
    >
    > Proponuje poczekac do poniedzialku, jesli problem nie ustapi,
    > reklamowac, i uzbroic sie w cierpliwosc.

    nie można tye czekać ...gdy ktoś chce platności zrobić .....już napisałem
    maila do nich czekam na reakcje....

  • 5. Data: 2003-09-13 10:03:40
    Od: Zbigniew Zawada <z...@f...pl>

    Użytkownik Aga napisał:
    > Robert wrote:

    > nie można tye czekać ...gdy ktoś chce platności zrobić .....już napisałem
    > maila do nich czekam na reakcje....

    Ooo! Już wrócił. Zobacz. Aga, może u Ciebie też już jest.

    Dziękuję wszystkim za reakcję
    ZZ

  • 6. Data: 2003-09-13 10:05:37
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjupt7$d4e$...@i...gazeta.pl,
    Aga <r...@g...pl>:

    > nie można tye czekać ...gdy ktoś chce platności zrobić .....już
    > napisałem maila do nich czekam na reakcje....

    No nie wiem, czy sie doczekasz przed poniedzialkiem.
    Jesli Ci sie spieszy, to sprobuj tel. 856 52 42 - moze jeszcze kogos
    zastaniesz.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-09-13 10:47:11
    Temat: Re: BZWBK - wcięło rachunki?- naprawiono
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    BZWBK WROTE :
    Szanowna Pani

    Sytuacja z jaką się Pani spotkała była spowodowana przerwą techniczną w
    funkcjonowaniu usług elektronicznych. W imieniu Banku serdecznie Panią
    przepraszam za powstałe utrudnienia i zapewniam, iż ze swojej strony
    dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja nie miała miejsca w
    przyszłości.
    W chwili obecnej opisane przez Panią niedogodności już nie występują. Żywię
    nadzieję, iż powstałe utrudnienia nie wpłyną negatywnie na postrzeganie
    naszego Banku jako rzetelnego partnera w interesach.
    W przypadku dodatkowych pytań wyjaśnień udzielą Doradcy Usług Bankowości
    Elektronicznej pod numerem telefonu 061- 856-52-42 lub bezpłatnym numerem
    0800-240-240 (tonowo proszę wybrać 6, 0, 0).
    Łączę wyrazy szacunku
    Pozdrawiam

    I...... S........
    Doradca Klienta
    Bank Zachodni WBK S.A

  • 8. Data: 2003-09-13 10:53:09
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjusjj$ja2$...@i...gazeta.pl,
    Aga <r...@g...pl>:
    > BZWBK WROTE :

    No no!
    Zatkalo mnie :)
    Az sie nie chce wierzyc, ze to ten sam bank, w ktorym mialem rachunki.

    --
    Robert