eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPismo reklamacyje do Inteligo.Pismo reklamacyje do Inteligo.
  • Data: 2007-07-18 19:03:21
    Temat: Pismo reklamacyje do Inteligo.
    Od: dooh <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Jest taki oto problem. Bankomat PKO BP po włożeniu karty z PKO Inteligo
    poprosił o PIN i po wybraniu kwoty 200 zł wypluł karte bez gotówki. Konto
    zostało obciążone na te 200 zł. Człowiek z BOK inteligo kazął wypełnić
    taki oto druk:

    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekla
    macja_visa.pdf

    Z tym że wśród opcji do zaznaczania nie ma przypadku nie wydania pieniędzy
    z bankomatu (lub jest jakoś pokrętnie zakamuflowany). Najbardziej pasuje
    chyba pukt 1 ale mam wątpliwości. Czy ktos moze potwierdzić ?

    Drugie pytanie czy reklamację wyatarczy złożyć w Inteligo czy trzeba też
    udac się do właściciela bankomatu ? Czy banki nie ustalą sobie tego mędzy
    sobą ?

    Pozdrawiam i prosże o odpowiedź.
    --
    [ d.o.o.h. - Device Optimized for Observation and Harm ]
    [ mail:dooh(at)wp(dot)pl GG:198354 http://duh.ovh.org ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1