  • 21. Data: 2004-11-16 06:43:08
    Temat: Re: Pko Inteligo w srodku
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 06:37:12 +0100,
    osoba podpisana: Krab <_...@h...pl__>
    napisała:
    > Użytkownik "Benny" <z...@x...interia.pl> napisał w wiadomości
    >
    > pewnie nie przypadkowo, ale teraz to pewnie niektorych cholera trafi, jak
    > jeden bedzie gadal o inteligo a inny o pko inteligo, a kurna calosc w banku
    > pkobp (a nie sa) i nie beda sie mogli dogadac
    I jeszcze czy pko bop czy pkosa :-)

    kJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

  • 22. Data: 2004-11-16 08:58:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > Coś mi się obiło o uszy z wypowiedzi Podsiadło, że chcą wdrozyć nowe
    > ustrojstwo do końca 2007..ale ręki nie dam :)

    Dlatego pisze 3-4 lata. Ale sie jeszcze nie zdazylo, zeby nie bylo
    poslizgu. Wiec mozna powiedziec, ze 2008-2009 ;)
    No ale moze zaskocza jak ta bankowoscia internetowa?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 23. Data: 2004-11-16 09:57:28
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > Dlatego pisze 3-4 lata. Ale sie jeszcze nie zdazylo, zeby nie bylo
    > poslizgu. Wiec mozna powiedziec, ze 2008-2009 ;)

    Zależy co pod tym rozumiesz. Zapewne zakończenie całego projektu bedzie
    trwało sporo czasu (bo i sporo klientow do zmigrowania), ale ....

    > No ale moze zaskocza jak ta bankowoscia internetowa?

    .... testowe urochomienie nowego oddzialu nastąpi IMO szybciej niz nam sie
    wydaje. Myślę, ze sa szanse na to, zeby odpalili to komercyjnie (w jednym
    oddziale) np. pod koniec 2005.
    A przeciez nam (czyt. zboczeńcom :)) wystarczy jeden oddział :DDD

  • 24. Data: 2004-11-16 17:19:19
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > ale pieprzysz bez sensu debilu, Inteligo jest dla takich wlasnie
    > psedointeligentow jak ty.

    PLONK
    i Wam radze zrobic to samo

    Co za gosc. Wczesniej jego piekne wywody juz na gupie komorkowej byly..
    Chory psychicznie biedaczek....

    Lelek