  • 11. Data: 2004-06-29 04:53:01
    Temat: Re: Pko SA i nowy standard numerow? - smiech na sali
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > w Polsce dalej wielu ludzi twierdzi ze Giertych i Lepper sa najlepszym
    > wyborem dla naszego kraju....

    Zawsze beda tacy, którzy wiedza co jest dobre dla innych.
    Jak dla mnie EOT.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 12. Data: 2004-06-29 05:26:13
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 00:16:23 +0200,
    osoba podpisana: |GideoN| <gideon@[>
    napisała:

    > w Polsce dalej wielu ludzi twierdzi ze Giertych i Lepper sa najlepszym
    > wyborem dla naszego kraju....
    Jedna subtelnośc. Twój przedpiśca Twierdzi o tym co dobre dla
    _niego_samego_, ludzie o których mówisz mówią to tym co lepsze dla
    innych.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie

  • 13. Data: 2004-06-29 05:58:20
    Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Podobnie jak Maciej, jestem zadowolony z posiadania Eurokonta w Pekao SA.
    Można wiele zarzucić usłudze Pekao24 tj. brak obsługi kart kredytowych etc,
    wysoka opłata za prowadzenie rachunku. Ważne jest to, że w zryczałtowanej
    opłacie miesięcznej mam dużo usług wliczonych w tą opłatę, z których korzystam
    aktywnie. Który bank oferuje identyczny lub lepszy pakiet pomocny? Tak się
    (nie)szczęśliwie składa, że korzystałem z tego pakietu i powiem, że ten
    produkt działa. Inne banki nie posiadają takiego produktu, lub w wersji
    okrojonej - Kredyt Bank i Lukas. Gdyby Multi wprowadziło takie usługi wtedy
    nie zastanawiałbym się nad przeniesieniem rachunku do tego banku. Jak na razie
    dla mnie Pekao wygrywa, mimo, że są drodzy i w niektórych miejscach opóźnieni
    w stosunku do konkurencji.
    Oprócz tego, zadowolony jestem z tego, że mogę przelewy podglądać w pdf-ie,
    zapisywać na dysku i wysyłać kontrahentowi pocztą.

  • 14. Data: 2004-06-29 06:20:46
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jun 2004 07:58:20 +0200,
    osoba podpisana: krzysztof <k...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > Oprócz tego, zadowolony jestem z tego, że mogę przelewy podglądać w pdf-ie,
    > zapisywać na dysku i wysyłać kontrahentowi pocztą.

    ??? Ale na tych przlewach nic nie ma :-( Tzn niwiele danych. A jeśli
    chcesz pdf to www.pdf995.com..
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 15. Data: 2004-06-29 06:25:59
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Kamil Jonca wrote:

    > Jedna subtelnośc. Twój przedpiśca Twierdzi o tym co dobre dla
    > _niego_samego_, ludzie o których mówisz mówią to tym co lepsze dla
    > innych.

    oj no dobrze dobrze, to bylo takie bardziej na wesolo
    przyrownanie...moze zabraklo :-) na koncu, ale w takim tonie pisalem moj
    post :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 16. Data: 2004-06-29 06:28:32
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <5...@n...onet.pl>, krzysztof wrote:
    > Podobnie jak Maciej, jestem zadowolony z posiadania Eurokonta w Pekao SA.

    Dolaczam sie do grupy zadowolonych. Kilka uwag bym mial ale tak nawet
    powinno byc inaczej nie byloby postepu.

    > nie zastanawiałbym się nad przeniesieniem rachunku do tego banku. Jak na razie
    > dla mnie Pekao wygrywa, mimo, że są drodzy i w niektórych miejscach opóźnieni
    > w stosunku do konkurencji.

    Jesli ktos chce zeby mu serwer wygrywal melodyjki na zakonczenie
    transakcji to jego sprawa, ja tego nie potrzebuje a jak lezalem w
    szpitalu - zaplacilem rachunki przez komorke SMSem i to bylo cholernie
    istotne a nie lazenie po serwerze.

    > Oprócz tego, zadowolony jestem z tego, że mogę przelewy podglądać w pdf-ie,
    > zapisywać na dysku i wysyłać kontrahentowi pocztą.

    Mnie akurat te PDFy nie ciesza bo system chce Windows i nie wie ze sa i
    inne czytniki PDFow ale po pierwszym zapchaniu sie serwerow Pekao
    kiedy wszyscy rzucili sie na nie, (jakis rok temu),
    praktycznie zawsze robie transakcje bez problemu a jesli
    cos sie posypie z mojego powodu - dzwonia ze nawalilem, brakowalo
    kasy na koncie na przelew czy inne takie ...

    Dla mnie dosyc i nie zamieram jeszcze dlugo zmieniac banku.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 17. Data: 2004-06-29 11:44:36
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cbpcht$1ra$1@inews.gazeta.pl...

    [ ... ]

    > Rzeczywiscie jakis tam numer dostalem, ale co z tego, skoro jest
    > on jeszcze nieaktywny, czyli de facto _nie_istnieje_

    istnieje bo wpłacić możesz
    system przyjmie :-)))

    > Jutro wypłacam (jak nie będzie kolejny raz "awarii") "ręcznie"
    > pieniadze ze starego nr-u i dziękuję za taki bank.

    i słusznie ...

  • 18. Data: 2004-06-29 11:49:35
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5c97.00000d13.40e104fc@newsgate.onet.pl...

> [...]

    pdf-ie,
    > zapisywać na dysku i wysyłać kontrahentowi pocztą.

    ty tam pracujesz , czy twoja połowa ?

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 19. Data: 2004-06-29 15:14:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cze

    Piotr W napisał(a) :

    > Użytkownik "krzysztof"
> [...]

    Tez odnioslem takie wrazenie:-P
    Caly ten jego tekst brzmi jak zywcem skopiowany ze sluzbowej
    reklamy:-)

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 20. Data: 2004-06-29 17:06:11
    Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > podglądać w

    > Tez odnioslem takie wrazenie:-P
    > Caly ten jego tekst brzmi jak zywcem skopiowany ze sluzbowej

    No to się cieszę bardzo, że moja paplanina sprawia wrażenie profesjonalnego
    tekstu reklamowego.
    Teraz z niecierpliwością czekam na propozycję z centrali Pekao :) Ah, ten
    błękitny wieżowiec w Warszawie....
    Jak dostanę propozycję, to Twoje "wrażenie" stanie się rzeczywistością, a jak
    na razie jest zwykłym wprowadzeniem się w maliny na własne życzenie :)
    pzdr.
    ubawiony po pachy :)
    PS. Panowie, biro śledcze komendy głównej poszukuje specjalistów detektywów,
    może warto spróbować? :)