eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlany PeKaOPlany PeKaO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "minik" <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Plany PeKaO
    Date: Wed, 29 May 2002 19:16:15 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 32
    Sender: [minikdo mail.onet.pl]@pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <ad32dv$3e$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1022692607 110 213.76.244.131 (29 May 2002 17:16:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 May 2002 17:16:47 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:185036
    [ ukryj nagłówki ]

    "Wdrożona od początku maja nowa segmentacja klientów i będąca jej
    konsekwencją nowa struktura organizacyjna Pekao dobrze sprawdzają się w
    praktyce - uważa kierownictwo banku. Obecnie najważniejsze zadanie to
    wdrożenie scentralizowanego systemu informatycznego, czego finał nastąpi do
    końca przyszłego roku.

    W segmencie bankowości detalicznej szczególną wagę Pekao
    przywiązuje do obsługi klientów VIP. Zdaniem Marii Wiśniewskiej, prezesa
    banku, nowe pakiety usług, sprofilowane z godnie z oczekiwaniami
    poszczególnych grup VIP-ów, wprowadzają nową jakość obsługi.

    Przedmiotem szczególnej troski banki są klienci o wyższych
    dochodach, prowadzący działalność gospodarczą. Mogą oni liczyć na
    zindywidualizowaną obsługę i zintegrowane pakiety usług.

    Także średnie i duże firmy oraz samorządy objęte są nowymi
    rozwiązaniami. Zamiast 11 regionów i 296 oddziałów, w których obsługiwano
    ten rodzaj klientów, obecnie są oni obsługiwani przez 25 centrów bankowości
    korporacyjnej w ramach 5 regionów. Tu nie tylko mogą liczyć na indywidualną
    obsługę i sprzedaż produktów, ale przede wszystkim wsparcie
    wyspecjalizowanych doradców.

    Bank pracuje nad alternatywnymi kanałami dostępu do usług
    bankowych. Trwa m.in. pilotaż systemu pełnozakresowej bankowości
    internetowej. Docelowo, do końca 2003 r., wszyscy klienci banku będą
    korzystać z nowoczesnego call-center, m-bankingu za pośrednictwem SMS oraz
    bankowości internetowej. (O szczegółach nowej segmentacji w Peka napiszemy
    wkrótce)."

    Za expander.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1