  • 1. Data: 2004-08-12 22:10:46
    Temat: Płatność Visa Classic w Stanach albo Niemczech - PROBLEM - RATUNKU !!!
    Od: "BATman" <b...@p...ats.pl>

    Witam

    Mam całkiem spory jak dla mnie problem.
    Od ponad roku działam na eBayu (również jako sprzedawca). Kiedy rejestrowałem
    swoje konto jako sprzedawca jako formę płatności wybrałem karte kredytową Visa
    Classic Lukasbanku. System ja przyjął bez żadnego gadania i przez około rok
    byłem systematycznie "chargowany" odpowiednią kwotą. Wszystko pochrzaniło się
    kiedy eBay zmieniał 2 miesiące temu program "ściagania" prowizji, który nie
    działał na poczatku prawidłowo i w maju nie ściągał od użytkowników należnych
    dla eBay pieniędzy. Teraz eBayowcy zablokowali mi możliwośc wystawiania
    przedmiotów bo mam w/w jednomiesięczną zaległość.

    Kiedy chciałem wejść na stronę eBay i dokonać płatności "ręcznie" napotkałem
    PROBLEM ! Na stronie należy wypałnić szereg ramek takich jak numer karty i dane
    posiadacza. Wszystko jest fajnie aż do rubryki oznaczonej jako State/Province -
    nie mam pojęcia co mam w niej wpisać. próbowałem juz nazwę województwa, kod
    pocztowy, nazwę kraju, numer kierunkowy itd. Za każdym razem mam informację, że
    autoryzacja się nie powiodła bo dane z tej rubryki sa nieprawidłowe.

    W niemieckim eBayu zamiast State/Province jest oczywiście LAND i historia się
    powtarza.

    Czy ktoś wie jak mam dokonać tej zapłaty i coś umieścić w tej cholernej
    rubryce ???
    Z góry dzięki.

    Michał

  • 2. Data: 2004-08-13 16:19:12
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > posiadacza. Wszystko jest fajnie aż do rubryki oznaczonej jako
    State/Province -
    > W niemieckim eBayu zamiast State/Province jest oczywiście LAND i historia
    się

    nie ma opcji "non/outside USA" czy jakos tak ?

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-08-13 17:54:27
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    BATman napisał(a) w wiadomości:
> [...]
    że
    >autoryzacja się nie powiodła bo dane z tej rubryki sa nieprawidłowe.

    Nie wiem jak w eBay, ale zwykle wypełnianie tej rubryki jest "US/Canada
    only". Spróbuj nic nie wpisać. Ostatecznie opisz problem i wyślij do nich.
    Ale to może nic nie dać. Kolega chciał zapłacić gdzieś w USA i
    "state/province" można było olać. Ale był problem z adresem. nie chciał
    przyjąć nr domu/nr mieszkania w żadnej znanej postaci (country:Poland
    oczywiście w menu dostępne). Pytanie do CA jak to wpisać - odpowiedź
    lakoniczna: nie można ustalić adresu... Nie kupił.
    --
    Arek