  • Data: 2011-08-18 09:19:13
    Temat: Płatność kartą - kwota transakcji
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio w jednym z kiosków (inmedio bodajże) zaskoczono mnie dziwny
    "combo" płatniczym. Można było płacić kartą od 20 pln ale jak się kupuje
    tylko papierosy to od 30 pln (czyli 3 paczki a nie dwie). Tak mnie
    później zastanowiło i ciekawe jakby kupić dwie paczki fajek i zapałki to
    już będzie gitara?

    A propos transakcji za najmniejszą kwotę, to kilka dni temu udało mi się
    kupić zapałki i zapłacić 15 gr kartą. I tak się zacząłem zastanawiać czy
    w jakimś sklepie udałoby się coś kupić za 1 grosz i zapłacić za to kartą
    - próbował ktoś? Za jeden gorsz chyba by się coś znalazło w castoramie
    albo tego typu sklepie tak myślę - kwestia czy przyjmą taką płatność?

    A jak już tak jesteśmy w temacie płatności to też mnie zastanowiło czy są
    np tacy kolekcjonerzy transakcji kartowych typu najmniejsza i największa
    kwota płatności albo jakieś takie specyficzne jak 666 zł albo 44, 7, 13
    itd itp. Są?

    --
    xbartx