  • 11. Data: 2013-12-15 14:35:08
    Temat: Re: Płatność kartą na Poczie Polskiej - złodziejska prowizja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Dec 2013 01:29:44 +0100, Marek napisał(a):
    > A tak przy okazji dlaczego poczta i pko umieją pobrac z karty tylko
    > poprzez "wpłatę gotówki"?
    > Domyślam się, że chodzi o wys. prowizji ale skąd ta różnica w
    > prowizji pomiędzy płatnością "normalną" a wypłatą gotówki?

    Zebys placil karta i twoj bank pobieral prowizje, a nie wybieral
    gotowke z bankomatu :-)
    Za swoje uslugi transportowe poczta pewnie by mogla przyjac platnosc
    karta i zaplacic te drobna prowizje, ale jak wplacasz 1000 zl na
    jakies konto, to poczta przeciez do tego 1.5% doplacac nie bedzie.

    J.

  • 12. Data: 2013-12-15 14:38:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Dec 2013 10:08:37 +0100, sqlwiel napisał(a):
    > Na marginesie: czy ktoś wie, czy np. kioskarz zarabia cokolwiek na
    > sprzedaży znaczków skarbowych?

    Znaczkow juz chyba nie ma, ale zarabiac na pewno zarabia -
    przynajmniej od 1989r.

    W Wroclawiu sie pozarli o marze przy biletach tramwajowych ... no i
    nie wiem, da sie kupic w kiosku, czy juz tylko w automacie.
    Automaty sa w tramwajach, wiec w kiosku juz dawno nie pytalem :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-12-15 15:37:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 10:08:37 UTC+1 użytkownik sqlwiel
    napisał:

    > Wracając do płatności na poczcie kartą, jest to po prostu brak informacji
    > ze strony okienka pocztowego, bo
    > Na poczcie płatność działa na zasadzie "wypłaty w obcej placówce
    > bankowej" możesz wybrać chyba nawet do 5 tyś zł, oprócz karty wymagany
    > jest dokument tożsamosci, nie musisz NIC KUPOWAĆ
    > Jakie koszty : poczta żadnej prowizji nie dolicza !!! O kosztach decyduje
    > tabela opłat i prowizji twojego banku, opłatę tą szukaj albo pod rubryką
    > wypłata z obcej placówki bankowej albo wypłata z POSA

    Po prostu ludziska zapominają, ze Poczta, to też bank i tyle.

  • 14. Data: 2013-12-15 18:28:07
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Na marginesie: czy ktoś wie, czy np. kioskarz zarabia cokolwiek na
    > sprzedaży znaczków skarbowych?

    Skarbowych nie, pocztowych tak, o ile zawarl odpowiednia umowe.

  • 15. Data: 2013-12-15 20:59:19
    Temat: Re: [SPAM]P?atno?? kart? na Poczie Polskiej - z?odziejska prowizja
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Po prostu ludziska zapominają, ze Poczta, to też bank i tyle.

    na poczcie gratis można płacić TYLKO kartą z Banku Pocztowego...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2013-12-15 21:08:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > na poczcie gratis można płacić TYLKO kartą z Banku Pocztowego...

    Z jednej strony to dość oczywista konstatacja, a z drugiej po prostu Poczta
    to poczta, a nie bank - tak przynajmniej sądzi większość.

  • 17. Data: 2013-12-15 21:23:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z jednej strony to dość oczywista konstatacja, a z drugiej po prostu
    > Poczta to poczta, a nie bank - tak przynajmniej sądzi większość.

    Bank Pocztowy to nie poczta, ale jak mówię klientom, że można dostać
    kredyt hipoteczny w Banku Pocztowym to często słyszę śmiech

    "to listonosz mi kasę na mieszkanie przyniesie"?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2013-12-17 12:37:35
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    istnieja

  • 19. Data: 2013-12-21 13:21:56
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2013-12-15 13:45, forestdumb pisze:

> [...]
    > wplacajacego na blankiecie zamiast se kliknac online :/ to naprawde sa
    > takie rzeczy jak send it na allegro (jedyne 15-16zl za kuriera) czy
    > rozne takie sajty jak kurjerzy.pl, tani-kurier.pl i wiele innych, gdzie
    > placicie ok 19zl (kiedys do 30kg! w tej cenie i na pewno kurier nie
    > bedzie pytal a co w paczce, a tu tasma nie ladnie prosze sznurkiem
    > zwiazac - jak na poczcie).
    > I wtedy kurier do was przyjedzie po paczke, tak do was i od was ja
    > odbierze, wysle gdzie trzeba. A blankieciki nadania wyskakuja z drukarki...

    Tak, i do klienta zawiezie, tylko że jak klienta nie ma akurat w domu a
    mieszka w małym mieście, to kurier paczkę zabierze do oddziału w mieście
    wojewódzkim i klient, jeżeli zależy mu na paczce, będzie musiał
    pofatygować się do miasta wojewódzkiego.
    Dlatego jeżeli kupuję się coś co ma być wysłane kurierem to lepiej nie
    płacić z góry. Wtedy jest większa szansa, że kurier spróbuje jeszcze raz
    paczkę dostarczyć.

  • 20. Data: 2013-12-21 17:36:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 13:21:56 +0100, Dąbrowski napisał(a):

    > Dlatego jeżeli kupuję się coś co ma być wysłane kurierem to lepiej nie
    > płacić z góry. Wtedy jest większa szansa, że kurier spróbuje jeszcze raz
    > paczkę dostarczyć.

    Czemu płatność przy odbiorze miałaby jakoś dodatkowo motywować kuriera? Dla
    niego to tylko problem, może czasem ktoś mu końcówkę zostawi.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl