  • 21. Data: 2014-01-01 20:28:38
    Temat: Re: Płatność kartą na Poczie Polskiej - złodziejska prowizja
    Od: o...@g...com

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 13:45:07 UTC+1 użytkownik forestdumb napisał:

    > jest kartka na szybie zapewne a Pani nie informowala dodatkowo (nie raz, stojac
    >
    > w kolejce :/ slyszalem jak panienki z okienka lojalnie informowaly o tym ze
    >
    > moze byc prowizja).

    No właśnie wisi informacja w okienku ale dotyczy ona wyplaty gotowki a nie zwyklej
    platnosci karta.Z wielkim namaszczeniem pozwolono mi zrobic zdjecie informacji przy
    okienku:
    http://imageshack.us/a/img545/6199/evid.jpg

    Mnie Pani w okienku nie poinformowala o prowizji, może zapomniala, pozatym nawet
    jesli bylaby informacja: "bank moze pobrac prowizje od platnosci karta" to
    pomyslalbym: moj bank nie pobiera prowizji od platnosci karta, wiec spokojnie moge
    placic

  • 22. Data: 2014-01-02 01:06:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <o...@g...com> c...@g...co

> [...]
    > informacja: "bank moze pobrac prowizje od
    > platnosci karta" to pomyslalbym: moj bank
    > nie pobiera prowizji od platnosci karta,

    Każdy by tak pomyślał na Twoim miejscu.

    -=-

    http://imageshack.us/a/img545/6199/evid.jpg

    Jak wół ;) napisane, że Twój bank (wystawca karty) pobierze
    Ci zgodnie z TOiP Twego banku, co okazało się NIEPRAWDĄ!!!
    Zostałeś okłamany ewidentnie i bezdyskusyjnie!!!

    Bank bawi się w ciuciubabkę za sprawa tej tablicy czy dostarcza informacji?

    -=-

    Jeśli kolej w Warszawie wywiesi tablicę informująca o tym, że
    dany pociąg jedzie do Wrocławia i Ty wsiądziesz do tego pociągu
    a pociąg pojedzie do Gdańska -- kogo będzie można winić za to,
    że nie dojechałeś tam, gdzie zamierzałeś dojechać?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'