  • 21. Data: 2008-12-13 20:04:36
    Temat: Re: Płatność przelewem internetowym w tradycyjnym sklepie?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    kashmiri napisał/a:

    > W mBanku można anulować zlecony przelew do momentu, aż wyjdzie eliksirem.
    > Jak pójdzie, to poszedł.

    A jak to się anulowywuje, bo w ING Banku nie widzę tej opcji?

    --
    animka

  • 22. Data: 2008-12-13 20:23:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> writes:

    > ING Banku nie widzę tej opcji?

    Czy czytałaś post ze zrozumieniem post swojego porzednika?
    KJ

  • 23. Data: 2008-12-13 22:10:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kamil Jońca napisał/a:

    > Czy czytałaś post ze zrozumieniem post swojego porzednika?

    Czytałam, ale nic nie widzioalam jak to się robi. Dzwoni się do banku i
    prosi o anulowanie?

    --
    animka

  • 24. Data: 2008-12-13 22:43:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Na pewno niektóre mniejsze sklepy np. komputerowe na to idą,
    > szczególnie te handlujące równocześnie na allegro

    Nie tylko "ida na to" i takze duze sklepy, np. hurtownie. Tak w ogole,
    to im wieksze zakupy, tym taki sposob platnosci jest bardziej
    normalny. Termin platnosci moze byc przed lub po odebraniu/wysylce
    towaru, zaleznie od ukladow.

    Co tam jest szczegolnie internetowego w tych przelewach to nie wiem
    ale nic to.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2008-12-13 23:46:36
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 13 gru 2008 o 23:10 GMT, Animka napisał(a):

    > Czytałam, ale nic nie widzioalam jak to się robi. Dzwoni się do banku i
    > prosi o anulowanie?

    Wykonany przelew, dopuki nie "wyjdzie z banku", ma w podgladzie na www przycisk
    "Anuluj", po sesji eliksiru nie ma juz mozliwosci odwolania

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Langsam's Laws: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ (1) Everything depends. ]

  • 26. Data: 2008-12-14 09:09:20
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > A jak to się anulowywuje, bo w ING Banku nie widzę tej opcji?

    Pisałem o mBanku. ING nie znam.

    k.

  • 27. Data: 2008-12-15 11:47:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Dec 2008 23:43:21 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Nie tylko "ida na to" i takze duze sklepy, np. hurtownie.
    Rowniez duze sklepy typu "nie dla idiotów" idą na platnosc przelewem.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?