  • 1. Data: 2007-08-06 19:10:25
    Temat: Płatność większa niż limit KK
    Od: "Kropka" <n...@n...pl>

    Mam KK mBanku. Limit 3000 zł. Obecnie 1000 zł wykorzystałem, czyli mam
    jeszcze 2000 zł. Muszę zapłacić kartą 4500 zł. Czy jeżeli wcisnę w serwisie
    transakcyjnym mBanku guzik spłata karty i wpłacę 2500 zł to będę mógł
    zapłacić kartą te 4500 zł?

  • 2. Data: 2007-08-06 20:01:00
    Temat: Re: Płatność większa niż limit KK
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Kropka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze 2000 zł. Muszę zapłacić kartą 4500 zł. Czy jeżeli wcisnę w
    > serwisie transakcyjnym mBanku guzik spłata karty i wpłacę 2500 zł to będę
    Tak, o ile ustawisz sobie odpowiedni limit transakcyjny.
    Arek

  • 3. Data: 2007-08-06 21:07:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.08.2007 turczy <turczy> napisał/a:
    > Tak, o ile ustawisz sobie odpowiedni limit transakcyjny.

    Przy czym jeśli coś nie wyjdzie i się okaże, że tak się np. nie da jednak,
    to nie wiem czy łatwo będzie odzyskać nadpłatę. W serwisie internetowym w
    każdym razie przycisku do tego nie ma :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2007-08-06 21:36:24
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    tak

    dokladnie...

    > Przy czym jeśli coś nie wyjdzie i się okaże, że tak się np. nie da jednak,
    > to nie wiem czy łatwo będzie odzyskać nadpłatę. W serwisie internetowym w
    > każdym razie przycisku do tego nie ma :)

    mozna odzyskac - placac karta :) nie ma mozliwosci przelania z karty srodkow
    lub nadplaty na konto

    Pozdr.,