  • 11. Data: 2013-11-22 12:12:36
    Temat: Re: [SPAM]Plus dla Citi
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    dyskusyjnych:P...@n...chmurka.
    net...

    > Nie wiedziałem, że inaczej się nie da. Jakoś nigdy się nad tym nie
    > zastanawiałem.

    Już od bardzo bardzo dawna się da.

  • 12. Data: 2013-11-22 12:15:12
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Już od bardzo bardzo dawna się da.
    To moja "niewiedza" była prawidłowa :).
    P.G.

  • 13. Data: 2013-11-22 19:35:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" P...@n...chmurka.net

    > Zawsze działało. Sprawdziłem jak jest teraz. Bez problemu przez ^C ^V przeniosłem
    kwotę z pliku tekstowego do przelewu
    > wypełnianego w mBanku i odwrotnie.
    > Czy to jest może nowa wartość dodana wraz z nowym interfejsem, którego jeszcze
    nigdy nie widziałem ?

    Nie -- nie korzystam z nowego interfejsu.
    (także jeszcze go nie oglądałem -- i na razie nie zamierzam go oglądać)
    U mnie (pod Operą) nie można kopiować za pomocą ^C ^V.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2013-11-22 19:57:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" P...@n...chmurka.net

    > Nie każdy bank pewnie bez problemu skoryguje.

    Banki takie jak ING, BZ WBK czy Szczurzy bank -- nie skorygują.
    Wywalą masę pieniędzy na reklamy, na wisienki i otrzymają w zamian
    jeno ;) pogardę. :) Klienta będą musieli łapać siłą (lub przemocą)
    oszustwem, albo i intrygą...

    Oszustwem łapał klientów Lukas -- pracownicy Lukasa
    w czarnych barwach przedstawiali Kredyt Bank...

    Kangury opowiadały w TV, jakie są dobre, jakie polskie,
    jakie bezpieczne, jakie tanie i jak natychmiastowo dające...

    PKO bp kiedyś zniechęcał potencjalnych klientów (na przykład
    mnie? -- innych także zniechęcał, a informacje takie przybywały
    do mnie od różnych osób) a teraz ma wysokie opłaty, ale pomimo
    tego -- na brak klientów nie narzeka. :)

    Czy są tu śmiałkowie piszący dobrze o PeKaO?...
    Ja nie ośmielę się. :)

    O Citim wiadomo -- spokojnie, z uśmiechem, bez nerwów...
    Mille -- zdecydowanie porządnie, choć poczucie humoru im
    nie szwankuje...

    BZ WBK -- na razie, póki klient wyciska sok ze świeżych
    owoców, jest niby OK, ale już niedługo raz za razem pojawiać
    się będą opinie typu -- naleciałości z czasów PRL nie można
    pozbyć się w tak zwane 10 minut...

    -=-

    Ja z nww. (nieco wyżej wymienionego) banku wyciskam sok tylko z co drugiej
    wisienki...

    BezBożnicy, nienawidzący Jana Pawła II nie chcą wierzyć w tę Prawdę,
    że Oczko w Głowie Papieskiego Prałata -- Księdza Stanisława Rabiczko,
    jest firmą a jej rachunek -- jest rachunkiem firmowym...

    [co mi tam tantiemy -- MBłaszczak teraz będzie zajęty SKOKczymi
    sprawami; gdy się z nimi upora, o się ile upora -- już wcale go
    nie będzie... uf... przynajmniej w myślach mogę pozwolić sobie
    na się w niepoprawnym miejscu...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-11-22 19:59:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m" 528f36bb$0$2296$6...@n...neostrada.pl

    > Dodaj że to jest jedyna możliwość żeby KK spłacić z jedynego słusznego konta.

    Ponoć ich karty od wielu lat mają swoje rachunki
    i można te karty spłacać normalnymi przelewami
    z innych banków.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2013-11-22 20:50:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >mBanku i odwrotnie.
    >Czy to jest może nowa wartość dodana wraz z nowym interfejsem,

    Wartosc dodana. Ctrl+V nie dziala, Shift+Ins nie dziala, ale pod
    prawym klawiszem myszy jest menu z "wklej".
    Przynajmniej pod Mozilla.
    Ciekawe jak to z telefonu obslugiwac.

    Ale ... po co kopiowac, jesli jest stosowna opcja ?

    J.

  • 17. Data: 2013-11-22 20:56:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    > Wartosc dodana. Ctrl+V nie dziala, Shift+Ins nie dziala, ale pod

    Że jak? W nowym interfejsie nie działa? SOA#1 sprawdzane rano.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Wouldn't this be a great world if being insecure and desperate were a turn-on?

  • 18. Data: 2013-11-23 00:03:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 20:56:15 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Że jak? W nowym interfejsie nie działa? SOA#1 sprawdzane rano.

    Sprawdzane przed napisaniem.
    Firefox 25.0
    kwota wpisana w notatniku i skopiowana.

    Moje Finanse/Karty/splac zadluzenie
    Zaznaczamy "dowolna" ... i w polu kwoty przyjmuje tylko cyferki,
    kropke i przecinek. i spacje. Nawet Alt nie dziala.

    Podobnie w przelewie w polu kwoty nie dziala Shift+Ins, ale dziala
    Ctrl+V.

    J.

  • 19. Data: 2013-11-23 01:16:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 528fb57a$0$2186$6...@n...neostrada.pl

    > Ale ... po co kopiowac, jesli jest stosowna opcja ?

    Nie samą spłatą KK żyje klient mBanku; czasami
    trzeba lać zwyczajnie -- z konta w kĄt.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-11-23 10:02:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Moje Finanse/Karty/splac zadluzenie
    > Zaznaczamy "dowolna" ... i w polu kwoty przyjmuje tylko cyferki,
    > kropke i przecinek. i spacje. Nawet Alt nie dziala.
    A, ja myślalem tylko o formatce przelewu.

    > Podobnie w przelewie w polu kwoty nie dziala Shift+Ins, ale dziala
    > Ctrl+V.

    I to mogę potwierdzić. (Choć mam wrażenie, że Shift+Ins działało, ale to
    akurat mogło mi się wydawawać)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/