  • 11. Data: 2002-09-27 20:58:02
    Temat: Re: Plus dla City
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:an2cs0$6di$1@news.tpi.pl...
    > Wolałbym, że by produkty bankowe (podobnie jak inne) nie wymagały stałej
    > troski i telefonicznego nadzoru ze strony banku :-)

    Ale to na razie nie jest możliwe w tym kraju, gdzie banki starają się zawsze
    przerzucić odpowiedzialność na klienta bez względu na okoliczności. Na razie
    klient jest postrzegany przez bank jako potencjalny oszust i naciągacz. A ja
    nie mam zamiaru płacić frycowego za brak staranności banku w przechowywaniu
    moich pieniędzy. Cieszy mnie iż jest bank /są banki?/ który monitoruje na
    bieżąco transakcje kartą i w razie wątpliwości stara się potwierdzić
    transakcję kartą. W końcu w Citku płaci się 6,50 za pakiet bezpieczeństwa,
    którego jednym z elementów jest system wczesnego ostrzegania, a więc niech
    on działa i to dobrze. Wolę być obudzonym o 4 nad ranem przez bank niżli
    obudzć się z ręką w nocniku sprawdzając wyciąg miesięczny.

    LeszekR.

  • 12. Data: 2002-09-27 21:01:15
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > A secundo, to Fedorowicz ostatnio pisal, ze Citibank osobom powyzej 60
    > lat kart kredytowych nie daje i kropka. Chocby sie mialo nie wiem
    > jakie dochody i majatek...

    Zaden bank nie udzili kredytu osobie powyzej jakiegos tam okreslonego wieku
    /60,65,75 lat/

    LeszekR.

  • 13. Data: 2002-09-27 23:10:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> writes:

    > Oddaję sprawiedliwość. Dokonałem niestandardowej operacji na KK na sporą
    > kwotę, za 10 minut odezwali się żeby potwierdzić. Wskaźnik zadowolenia
    > drgnął.

    A to potwierdzenie... To jaki mialo sens? Bo jak rozumiem, Ty _juz_
    owej operacji dokonales.
    Oczywiscie inna sprawa jest ew. zastrzezenie karty, ale operacji cofnac
    sie juz nie da.

    I co takiego bylo w tej operacji niestandardowego? Nie byla to
    standardowa zaplata za towar/usluge?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 14. Data: 2002-09-28 00:05:29
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Zaden bank nie udzili kredytu osobie powyzej jakiegos tam okreslonego
    > wieku /60,65,75 lat/

    Mylisz sie. Np. kredyt samochodowy dla emeryta - oczywiscie o zdolnosci
    kredytowej.
    :-)

    M.

  • 15. Data: 2002-09-28 09:51:34
    Temat: Odp: Plus dla City
    Od: "szulu" <s...@p...fm>

    Użytkownik LeszekR. <l...@k...otnok.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:an2gnk$hki$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > moich pieniędzy. Cieszy mnie iż jest bank /są banki?/ który monitoruje na
    > bieżąco transakcje kartą i w razie wątpliwości stara się potwierdzić

    O naiwnosci, czy myslisz, ze bank monitoruje transakcje zebys ty przypadkiem
    nie stracil...
    Bank monitoruje transakcje, zeby to on nie stracil, czy myslisz ze gdyby nie
    bylo odpowiedzialnosci banku ( w Citi powyzej 100 PLN) to ktokolwiek by sie
    zainteresowal co sie z twoja karta dzieje ??

    > Wolę być obudzonym o 4 nad ranem przez bank niżli
    > obudzć się z ręką w nocniku sprawdzając wyciąg miesięczny.

    A ja wole nie miec problemow z karta, bo akurat ktos z banku nie mogl sie do
    mnie dodzwonic ....

    pzdrw
    szulu

  • 16. Data: 2002-09-28 10:54:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Poza citkiem robi tez tak multi :-))

    > O naiwnosci, czy myslisz, ze bank monitoruje transakcje zebys ty
    przypadkiem
    > nie stracil...

    Oczywiscie, ze nie. Bank dba o swoja kase, a raczej stara sie ograniczac
    kase ktora musi przeznaczac na fraudy.

> [...]
    sie
    > zainteresowal co sie z twoja karta dzieje ??

    Pewnie nie :( Ale wtedy nie mialbym tej karty :D

    > A ja wole nie miec problemow z karta, bo akurat ktos z banku nie mogl sie
    do
    > mnie dodzwonic ....

    A co to za problem reklamujesz transakcje i po klopocie :-)) Wtedy to
    zmartwienie banku, a nie Twoje. Wlasnie dlatego bank dzwoni do
    klienta/posiadacza karty zeby, to on (bank) nie byl stratny !!

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 17. Data: 2002-09-29 10:37:46
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > A co to za problem reklamujesz transakcje i po klopocie :-)) Wtedy to
    > zmartwienie banku, a nie Twoje. Wlasnie dlatego bank dzwoni do
    > klienta/posiadacza karty zeby, to on (bank) nie byl stratny !!

    Problem w tym, że być może finansowo to jeszcze nie, (ale mentalnie
    raczej tak) przychylam się do opinii, że to ja decyduję, kiedy korzystam
    z telefonu - włączony na stałe to powinna mieć sekretarka, taksówkarz i
    prostytutka. Mój czas i mój abonment nie są dla banku i powinien
    zorganizować działania tak, by nie było potrzeby komunikować się ze mną.

    Pzdr: Dogbert

  • 18. Data: 2002-09-30 07:49:40
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    BaLab <b...@p...com> wystukal(a) :

    > Oddaję sprawiedliwość. Dokonałem niestandardowej operacji na KK na
    > sporą kwotę, za 10 minut odezwali się żeby potwierdzić. Wskaźnik
    > zadowolenia drgnął.

    To juz bylo.
    A wiesz co Citi robi jak sie nie dodzwoni?
    Blokuje karte :-P
    Zycze udanych zaqpow...

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 19. Data: 2002-09-30 14:33:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Pete <n...@n...com> wrote:

    > To juz bylo.
    > A wiesz co Citi robi jak sie nie dodzwoni?
    > Blokuje karte :-P
    > Zycze udanych zaqpow...

    Ale nie zastrzega-przy nastepnym użyciu idzie komunikat o kontakt z CA,
    identyfikacja klienta, i jezeli jest O.K., to blok znika.

    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2002-09-30 15:16:26
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" >
    > Ale nie zastrzega-przy nastepnym użyciu idzie komunikat o kontakt z CA,
    > identyfikacja klienta, i jezeli jest O.K., to blok znika.

    Cos takiego widzialem w praktyce. Moja znajoma przyjechala w lipcu z USA i
    bodaj ze dwa razy tu sie posluzyla raz po raz karta CityBanku, oczywiscie
    amerykanskiego. Przy trzecim zakupie, w sklepie Bata, zablokowali transakcje
    i kazali sie skontaktowac. Ekspedientka oczywiscie, zadzwonila do polskiego
    CityBanku, gdzie ja poinformowali, ze chca rozmawiac z klientka. Kiedy moja
    znajoma wziela sluchawke uslyszala, ze zaraz ja polacza z CityBankiem w
    Nowym Yorku. Facio najpierw sie upewnil poprzez rozne pytania, ze rozmawia z
    wlasciwa osoba, a nastepnie wyjasnil, ze zablokowali karte, bo nabarali
    podejrzen, ze ktos nieuprawniony w Polsce sie nia posluguje. Oczywiscie,
    uspokoil sie, gdy mial juz pewnosc, ze wszystko w porzadku i transakcja
    zostala przeprowadzona.
    Ale to wcale nie koniec tej opowiesci!
    Znajoma bowiem od operatora CityBanku uslyszala, ze najpierw to on zadzwonil
    do niej do domu w USA i rozmawial z jej mezem mowiac o swoich podejrzeniach
    zwiazanych z zakupami w Polsce. W ten oto sposob pan malzonek, ktory do
    rorzutnych wcale nie nalezy, dowiedzial sie, ze malzonka raczej nie
    ogranicza sie w wydatkach i nie wprawilo go to w dobry humor. Ale to juz
    naturalnie, historia raczej poza bankowa. O ile wiem, wszystko miedzy
    malzonkami skonczylo sie dobrze. A ja bylem swiadkiem jak skarcony przez
    moja znajoma przez telefon operator CityBanku przyjal reprymende z pokora i
    obiecal, ze nigdy wiecej nie bedzie juz dzwonil do wlascicielki karty do
    domu jesli zauwazy, ze jakies transakcje jej karta sa realizowane po za
    granicami Stanow...
    I dodam tylko, ze mnie sie to bardzo spodobalo jak czujny CityBank potrafi
    troszczyc sie o pieniadze swoich klientow. Mam nadzieje, ze polski citek za
    bardzo nie odstaje od swego starszego, amerykanskiego brata?
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl