eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlus dla CityRe: Plus dla City
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!news.onet.p
    l!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Plus dla City
    Date: Mon, 30 Sep 2002 17:16:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <an9pvm$j1p$1@news.tpi.pl>
    References: <an1rgt$nqv$1@news.tpi.pl> <an8vts$do3$1@news.tpi.pl>
    <an9nbv$quo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pd140.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1033399094 19513 213.77.230.140 (30 Sep 2002 15:18:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Sep 2002 15:18:14 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:205087
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" >
    > Ale nie zastrzega-przy nastepnym użyciu idzie komunikat o kontakt z CA,
    > identyfikacja klienta, i jezeli jest O.K., to blok znika.
    >
    Cos takiego widzialem w praktyce. Moja znajoma przyjechala w lipcu z USA i
    bodaj ze dwa razy tu sie posluzyla raz po raz karta CityBanku, oczywiscie
    amerykanskiego. Przy trzecim zakupie, w sklepie Bata, zablokowali transakcje
    i kazali sie skontaktowac. Ekspedientka oczywiscie, zadzwonila do polskiego
    CityBanku, gdzie ja poinformowali, ze chca rozmawiac z klientka. Kiedy moja
    znajoma wziela sluchawke uslyszala, ze zaraz ja polacza z CityBankiem w
    Nowym Yorku. Facio najpierw sie upewnil poprzez rozne pytania, ze rozmawia z
    wlasciwa osoba, a nastepnie wyjasnil, ze zablokowali karte, bo nabarali
    podejrzen, ze ktos nieuprawniony w Polsce sie nia posluguje. Oczywiscie,
    uspokoil sie, gdy mial juz pewnosc, ze wszystko w porzadku i transakcja
    zostala przeprowadzona.
    Ale to wcale nie koniec tej opowiesci!
    Znajoma bowiem od operatora CityBanku uslyszala, ze najpierw to on zadzwonil
    do niej do domu w USA i rozmawial z jej mezem mowiac o swoich podejrzeniach
    zwiazanych z zakupami w Polsce. W ten oto sposob pan malzonek, ktory do
    rorzutnych wcale nie nalezy, dowiedzial sie, ze malzonka raczej nie
    ogranicza sie w wydatkach i nie wprawilo go to w dobry humor. Ale to juz
    naturalnie, historia raczej poza bankowa. O ile wiem, wszystko miedzy
    malzonkami skonczylo sie dobrze. A ja bylem swiadkiem jak skarcony przez
    moja znajoma przez telefon operator CityBanku przyjal reprymende z pokora i
    obiecal, ze nigdy wiecej nie bedzie juz dzwonil do wlascicielki karty do
    domu jesli zauwazy, ze jakies transakcje jej karta sa realizowane po za
    granicami Stanow...
    I dodam tylko, ze mnie sie to bardzo spodobalo jak czujny CityBank potrafi
    troszczyc sie o pieniadze swoich klientow. Mam nadzieje, ze polski citek za
    bardzo nie odstaje od swego starszego, amerykanskiego brata?
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1