  • 1. Data: 2004-10-06 08:13:28
    Temat: Po bankowosci internetowej i mobilnej - chipowa? :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Być może w ciągu pięciu lat bankowość zostanie zrewolucjonizowana przez nowe
    technologie oparte na chipach. Mogą one wywrzeć nawet większy wpływ na
    funkcjonowanie banków niż internet. W tej chwili znajdują się w fazie
    testów. Technologia chipowa rozwija się bardzo szybko, od chipów SIM w
    telefonach komórkowych aż po chipy RFID (Radio Frequency Identification) w
    kartach kredytowych i debetowych.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6803

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-06 08:25:49
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ck09i1$mgm$1@news.onet.pl...

    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6803

    Hehe. Z odpowiedzi na pytanie " czy woli Pani podpisać naszym długopisem,
    czy od razu zostawia Pani odcisk palca?" rzeczywiście jednoznacznie wynika,
    że klienci supermarketów pragną by im skanować dno oka.
    Vizvary

  • 3. Data: 2004-10-06 12:59:04
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

> [...]
    wynika,
    > że klienci supermarketów pragną by im skanować dno oka.
    a'propo skanowania oka - rok temu w siedzibie pewnego nowopowstałego banku
    patrzyłem sobie, jak szef działu chce się dostać do swojego pomieszczenia -
    z 5 minut wlepiał oko w skaner, aż łaskawie go wpuściło - z minuty na minutę
    miał głupszą minę :)