  • 1. Data: 2004-10-06 08:30:40
    Temat: Rmobile by Rajfi
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Obiecałem że opiszę wrażenia z użytkowania tego cuda.

    1. Proces aktywacji: telefonicznie
    - ustala się hasło pierwsze
    - ustala się RPIN (4 cyfry)
    - na podany nr telefonu przychodzi SMS z linkiem do pobrania aplikacji
    - po pobraniu aplikacji należy wpisać pierwsze hasło (w celu katywacji)
    później już tylko posługuje się RPIN-em
    2. Użytkowanie
    Posiadam ROR (nie jest aktywny) i KK

    - próbowałem robić przelewy z RORu, ale z braku środków i aktywacji - po
    dość długim czsie oczekiwania wyskoczył komunikat że się nie da. Przelewy
    tylko na zdefiniowane rachunki.
    - zakładka "lokaty" za pomocą pola "ratio" wybiera się typ lokaty, a
    następnie podaje się kwotę - obsługa bardzo wygodna.
    - zakładka KK - pokazuje historie ale rachunku karty, wiec widać jedynie
    kwoty. Nie pokazywało mi histori spłat. - ilosć informacji - minimalna.

    Ogólnie ocena subiektywna - 3

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 2. Data: 2004-10-06 13:13:38
    Temat: Re: Rmobile by Rajfi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:
    > Ogólnie ocena subiektywna - 3

    Dzieki
    A korzystales mozz WAPu w Inteligo lub Multi - jakies porownania?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-10-06 13:25:53
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 15:13:38 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > A korzystales mozz WAPu w Inteligo lub Multi - jakies porownania?

    Kiedys z Inteligo - ale to na samym poczatku. Dzis wygrzebie gdzies haslo
    i pobawie sie tym jeszcze. Nie wyczerpalem jeszcze darmowego pakietu wiec
    moge sie dalej bawic ;-)

  • 4. Data: 2004-10-06 14:18:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:
    > Kiedys z Inteligo - ale to na samym poczatku. Dzis wygrzebie gdzies
    > haslo i pobawie sie tym jeszcze. Nie wyczerpalem jeszcze darmowego
    > pakietu wiec moge sie dalej bawic ;-)

    haslo mozesz zmienic przez WWW gdyby co.

  • 5. Data: 2004-10-06 18:13:55
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    <m...@p...pl> napisał:

    > A korzystales mozz WAPu w Inteligo lub Multi - jakies porownania?

    Inteligo
    - milszey dla oka wygląd - choc trudno w przypadku WAPu mówić o czyms
    ekstra ;-)
    - lepsza nawigacja (choć brakowało mi czegoś takiego jak powrót na główną
    strone)
    - przy lokatach pokazuje się 0 PLN, dopiro dalej jest pokazana ich wartość
    - lepszy opis transakcji niż w Rajfim

    Inteligo 3+/-4