  • Data: 2009-07-22 11:09:28
    Temat: Po co kwota minimalna?
    Od: "RK" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wystarczy zapłacić tylko minimalną kwotę spłaty. Resztę mozesz spłacić
    później. Taki napis jest umieszczany na wyciągach z rachunku karty
    kredytowej.
    W maju zrobiłem zakupy za 1627 zł, w czerwcu, tydzień przed upływem terminu
    do zapłaty spłaciłem 1528 zł. (wymagana kwota minimalna wynosiła 118,42 zł).
    Czyli niedopłata 99 zł. W lipcu dostałem wyciąg za czerwiec z naliczonymi
    odsetkami od całości zadłużenia z czerwca czyli od kwoty 1627 zł. Nie ma
    znaczenia, że cokolwiek spłaciłem. Gdybym nie spłacił tez by mi tyle
    naliczono. Czy to jest normalna praktyka banków? Chyba będę musiał jeszcze
    raz dokładnie przestudiować zasady używania kart kredytowych.