  • 1. Data: 2009-07-22 11:09:28
    Temat: Po co kwota minimalna?
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Wystarczy zapłacić tylko minimalną kwotę spłaty. Resztę mozesz spłacić
    później. Taki napis jest umieszczany na wyciągach z rachunku karty
    kredytowej.
    W maju zrobiłem zakupy za 1627 zł, w czerwcu, tydzień przed upływem terminu
    do zapłaty spłaciłem 1528 zł. (wymagana kwota minimalna wynosiła 118,42 zł).
    Czyli niedopłata 99 zł. W lipcu dostałem wyciąg za czerwiec z naliczonymi
    odsetkami od całości zadłużenia z czerwca czyli od kwoty 1627 zł. Nie ma
    znaczenia, że cokolwiek spłaciłem. Gdybym nie spłacił tez by mi tyle
    naliczono. Czy to jest normalna praktyka banków? Chyba będę musiał jeszcze
    raz dokładnie przestudiować zasady używania kart kredytowych.

  • 2. Data: 2009-07-22 11:13:02
    Temat: Re: Po co kwota minimalna?
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 22, 1:09 pm, "RK" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > naliczono. Czy to jest normalna praktyka banków? Chyba będę musiał jeszcze
    > raz dokładnie przestudiować zasady używania kart kredytowych.

    Chyba bylo lepiej studiowac te zasady przed skorzystaniem z karty.

  • 3. Data: 2009-07-22 11:13:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "RK" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tyle naliczono. Czy to jest normalna praktyka banków? Chyba będę musiał
    > jeszcze raz dokładnie przestudiować zasady używania kart kredytowych.

    Ma znaczenie, że cokolwiek spłaciłeś, bo od spłaconej kwoty odsetki zostały
    naliczone tylko do dnia jej spłaty.

    Bardziej opłacalne było już nawet wypłacenie przy użyciu tej karty 100 zł z
    bankomatu w dniu upływu terminu spłaty i wykonanie przy ich użyciu spłaty
    całkowitej.

  • 4. Data: 2009-07-22 11:59:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 13:09:28 +0200, RK napisał(a):

    > bede musia? jeszcze raz dok?adnie przestudiowaae zasady u?ywania kart
    > kredytowych.

    Przestudiuj także zasady konfigurowania strony kodowej w Outlook
    Expressie.

  • 5. Data: 2009-07-22 12:11:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RK wrote:
    > Chyba bede musia? jeszcze
    > raz dok?adnie przestudiowaae zasady u?ywania kart kredytowych.

    Oj chyba tak.

    Odsetki na karcie są naliczane zawsze.
    Przy czym jeśli spłacisz kartę w całości w terminie to są ci darowane.
    Jak nie spłacisz, to zostaną dopisane do karty.