  • 1. Data: 2009-02-03 08:19:16
    Temat: Pobieranie przez bank opłat z datą wsteczną
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Niestety do tej pory nie interesowałem się tym dopóki w poniedziałek nie
    poszedł mi duży przelew ponieważ 2 lutego bank ściągnął odetki z datą 31
    styczeń.
    Oczywiście należą mu się a ja o nich najnormalniej zapomniałem ale narobiło
    mi to sporo kłopotów i nie przyjemności.
    Czy to normalna praktyka? Czy tak można?
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-02-03 09:19:31
    Temat: Re: Pobieranie przez bank opłat z datą wsteczną
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 09:19, "glang" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > mi to sporo kłopotów i nie przyjemności.
    > Czy to normalna praktyka? Czy tak można?

    Pierwszy dzien roboczy - chyba mozna.
    Kolejnosc operacji - najpierw osetki, oplaty i prowizje.

    A jak logowales sie na konto w niedziele, to 1-o lutego jeszcze nie
    byly naliczone odsetki?

  • 3. Data: 2009-02-03 16:37:26
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    glang wrote:
> [...]
    > Oczywiście należą mu się a ja o nich najnormalniej zapomniałem ale
    > narobiło mi to sporo kłopotów i nie przyjemności.

    W mBanku? Tak.

  • 4. Data: 2009-02-03 18:16:48
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > W mBanku? Tak.