  • 1. Data: 2006-04-06 14:40:02
    Temat: Poczta Polska przetrzymuje przelewy
    Od: Paweł <65656@(wywal_to)gazeta^^^o^^^.pl>

    Poczta Polska przetrzymuje pieniądze, które klienci wplacaja dla mnie.
    Tydzien czasu czekalem na pieniadze, ktore wplacil klient na poczcie na moj
    rachunek bankowy.
    .
    Ostatnio zdarza się, że jak klienci przelewaja ze swoich kont w bankach to
    trwa to zazwyczaj trzy dni.
    Czasami zdarzają dwa. Wydaje mi sie, ze wczesniej to trwalo znacznie krocej.

    A moze ktos mi podpowie.
    Ile powinienno trwac przekazywanie pieniedzy wplacanych na poczcie na
    rachunek bankowy?

  • 2. Data: 2006-04-06 15:18:28
    Temat: Re: Poczta Polska przetrzymuje przelewy
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Paweł napisał(a):

    > Ile powinienno trwac przekazywanie pieniedzy wplacanych na poczcie na
    > rachunek bankowy?

    LOL ... 2 miesiące słałem maile do Poczty Polskiej .. .Pani
    (niedo)Rzecznik prasowy obiecywała się zająć sprawą, i przesłać
    mi stosowny "akt wewnętrzny" ... Spełzło na niczym ... termin
    ten jest w siakimś rozporządzeniu wew. dyrektora etc ...

    Jest też w enigmatycznym regulaminie Poczty Polskiej co do
    przekazów bankowych , ponoć dostępnym w każdym urzędzie
    pocztowym ... w 3 miastach pytałem w "głównych pocztach" o to -
    nici ...

    Zacytuję tu po łebach maile jakie pchałem do PP :):

    Rzecznik w odpowiedzi odesłał mnie tu =>
    u...@p...pl

    Oczywiście , z tego maila odpowiedź nigdy nie przyszła. Dodam,
    że co jakiś czas monituję rzecznika i w/w adres e-mail z prośbą
    o wskazanie dokumentu ... przesłania mi go mailem/faxem/listem
    na mój koszt i co .. i nic ...

    Dodam, że pytania swe kieruję od GRUDNIA !!! W grudniu pani
    rzecznik interweniowała ... a potem mnie na drzewo wysłała ...
    znaczy się zadzwoniła, powiedziała, że sprawę zbada <lol> i
    oddzwoni ... i nie oddzwoniła.

    Życie.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2006-04-06 20:46:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 06 Apr 2006 17:18:28 +0200, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> wrote:

    >Dodam, że pytania swe kieruję od GRUDNIA !!! W grudniu pani
    >rzecznik interweniowała ... a potem mnie na drzewo wysłała ...
    >znaczy się zadzwoniła, powiedziała, że sprawę zbada <lol> i
    >oddzwoni ... i nie oddzwoniła.

    Witaj w klubie. Ja od listopada próbuję dowiedzieć się na jakiej
    podstawie poczty nie rejestrują sprzedaży towarów przy pomocy kas
    fiskalnych.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2006-04-07 05:42:45
    Od: g...@o...pl

    Paweł (wywal_to) napisał(a):
> [...]
    > rachunek bankowy.
    >
    > A moze ktos mi podpowie.
    > Ile powinienno trwac przekazywanie pieniedzy wplacanych na poczcie na

    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=Wplaty

    "Wpłata na rachunek bankowy STANDARD włączana jest do rozliczeń
    międzybankowych w postaci elektronicznej najpóźniej w drugim dniu
    roboczym po dniu przyjęcia wpłaty.(...)"

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 5. Data: 2006-04-07 07:20:36
    Od: "Onzo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Witaj w klubie. Ja od listopada próbuję dowiedzieć się na jakiej
    > podstawie poczty nie rejestrują sprzedaży towarów przy pomocy kas
    > fiskalnych.
    > --

    Napiszcie do faktu/SE, Uwagi/Interwencji, albo zadzwońcie do Weissa to się
    dowiecie ;)

    Pzdr
    Onzo

  • 6. Data: 2006-04-07 07:31:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    >Napiszcie do faktu/SE, Uwagi/Interwencji, albo zadzwońcie do Weissa to się
    >dowiecie ;)

    Weiss się nie zainteresował.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2006-04-07 07:49:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > Weiss się nie zainteresował.

    Faktem jest.

  • 8. Data: 2006-04-07 07:49:51
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    g...@o...pl napisał(a):

    > "Wpłata na rachunek bankowy STANDARD włączana jest do rozliczeń
    > międzybankowych w postaci elektronicznej najpóźniej w drugim dniu
    > roboczym po dniu przyjęcia wpłaty.(...)"

    A jeśli nie to co ?
    WIesz ... priorytet też dociera dnia następnego ... a w
    regulaminie już co innego widać o docieralności priorytetów.

  • 9. Data: 2006-04-07 08:31:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paweł wrote:

> [...]
    > krocej.
    >
    > A moze ktos mi podpowie.
    > Ile powinienno trwac przekazywanie pieniedzy wplacanych na poczcie na

    Nie wiem ile to powinno trwać, ale tak naprawdę to jest to problem
    twoich klientów a nie twój. Klient ma ci wpłacić pieniądze tak aby
    doszły w wyznaczonym terminie. Czy zrobi to przelewem, na poczcie czy
    gońcem, to jego sprawa. Jeśli pieniądze nie dojdą do ciebie w umówionym
    terminie to klient będzie ci płacił odsetki i ponosił inne konsekwencje
    opóźnień.

  • 10. Data: 2006-04-07 08:39:11
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    jureq napisał(a):

    > Nie wiem ile to powinno trwać, ale tak naprawdę to jest to problem
    > twoich klientów a nie twój. Klient ma ci wpłacić pieniądze tak aby
    > doszły w wyznaczonym terminie.

    Tak, ale żeby wpłacić warto wiedzieć w jakim czasie przelew jest
    realizowany.