eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoczta Polska przetrzymuje przelewyRe: Poczta Polska przetrzymuje przelewy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poczta Polska przetrzymuje przelewy
    Date: Thu, 06 Apr 2006 17:18:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 87
    Message-ID: <e13b8h$c6m$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e13960$9ve$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: n66.ultimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1144336465 12502 213.17.157.66 (6 Apr 2006 15:14:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Apr 2006 15:14:25 +0000 (UTC)
    X-User: daftpunk
    In-Reply-To: <e13960$9ve$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050923
    Thunderbird/1.0.7 Mnenhy/0.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382490
    [ ukryj nagłówki ]

    Paweł napisał(a):

    > Ile powinienno trwac przekazywanie pieniedzy wplacanych na poczcie na
    > rachunek bankowy?

    LOL ... 2 miesiące słałem maile do Poczty Polskiej .. .Pani
    (niedo)Rzecznik prasowy obiecywała się zająć sprawą, i przesłać
    mi stosowny "akt wewnętrzny" ... Spełzło na niczym ... termin
    ten jest w siakimś rozporządzeniu wew. dyrektora etc ...

    Jest też w enigmatycznym regulaminie Poczty Polskiej co do
    przekazów bankowych , ponoć dostępnym w każdym urzędzie
    pocztowym ... w 3 miastach pytałem w "głównych pocztach" o to -
    nici ...

    Zacytuję tu po łebach maile jakie pchałem do PP :):

    >> Jako, że żaden z "poznanych" do tej pory pracowników Poczty
    >> Polskiej nie był w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie kieruję
    >> się z prośbą do Rzecznika Prasowego PP z prośbą o pomoc w
    >> rozwiązaniu niezwykle zagmatwanej sprawy.
    >> Nadmienię, że do tej pory kontaktowałem się z :
    >> 1. Głównym urzędem pocztowym we Wrocławiu - rozmowa z
    >> "pracownikiem w okienku", który odesłał mnie do Regulaminu
    >> Świadczenia Usług Pocztowych. W dokumencie tym nie ma mowy o
    >> nurtującym mnie problemie. Po wnikliwym zapoznaniu się z
    >> "REGULAMINEM" powróciłem do "okienka" gdzie odesłano mnie do
    >> "enigmatycznej DYREKCJI"
    >> Jako, że w Ciemie bity ponoć nie jestem wywnioskowałem, że
    >> DYREKCJĄ może być:
    >> 2. Centrum Usług Pocztowych
    >> Centrum Usług Koncesjonowanych
    >> ul. Królewska 1
    >> 00-065 Warszawa
    >> W w/w jednostce zwiedziłem wiele numerów wewnętrznych telefonów,
    >> i finalnie po zapoznaniu się z infrastrukturą centrali
    >> telefonicznej zostałem skierowany do URTIP.
    >> 3. Urtip.
    >> Słusznie jak mniemam, URTIP odesłał mnie mailowo ponownie do
    >> PP. Zatem po kontakcie z jednostką z punktu 2, ustaliłem namiar
    >> na nową jedostkę, która zaspokoić mogłaby moją ciekawość.
    >> I tak oto skontaktowałem się z :
    >> 4.CENTRALNY OŚRODEK PRZELEWÓW BYTOM
    >> 0-32 281 92 50 wew.100 - DYREKTOR COP.
    >> W COP w Bytomiu okazało się, że zapewne "kierownik PARTYKA"
    >> będzie mógł pomóc mi rozwiązać problem. Niestety, PP pod
    >> postacią kierownika odesłała mnie do punktu nr 1 - czyli okienka
    >> pocztowego.
    >> W międzyczasie własnymi siłami ustaliłem, że problem mój być
    >> może mogłoby rozwiązać zapoznanie się z dokumentem wewnętrznym
    >> poczty znanym pod nazwą: "Zarządzenia Nr 68 Dyrektora
    >> Generalnego Poczty Polskiej z dnia 26.06.2003 r" Ale niestety,
    >> jako, że to dokument wewnętrzny, nikt nie umożliwił mi się z nim
    >> zapoznać.

    ...

    >> Zwracam się zatem do Rzecznika z prośbą o wyjawienie mi tego
    >> pilnie strzeżonego sekretu - W jakim czasie PP winna zrealizować
    >> wpłatę na rachunek bankowy dokonaną w Placówce Pocztowej wraz z
    >> podaniem "podstawy prawnej" czy to w postaci DZ U, czy w postaci
    >> aktu/rozporządzenia/procedury wewnętrznej.
    >>
    >> Byłym wdzięczny za udostępnienie mi do wglądu takowej regulacji
    >> w możliwie jak najkrótszym terminie.


    Rzecznik w odpowiedzi odesłał mnie tu =>
    u...@p...pl

    Oczywiście , z tego maila odpowiedź nigdy nie przyszła. Dodam,
    że co jakiś czas monituję rzecznika i w/w adres e-mail z prośbą
    o wskazanie dokumentu ... przesłania mi go mailem/faxem/listem
    na mój koszt i co .. i nic ...

    Dodam, że pytania swe kieruję od GRUDNIA !!! W grudniu pani
    rzecznik interweniowała ... a potem mnie na drzewo wysłała ...
    znaczy się zadzwoniła, powiedziała, że sprawę zbada <lol> i
    oddzwoni ... i nie oddzwoniła.

    Życie.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum
    (Oo =00= oO) mail: www.tinyurl.com/6qvjz *Pomóż* ! www.pajacyk.pl
    []=******=[] http://skocz.pl/jedz-na-narty - Przemyśl - Tylko w
    nartach !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1