  • 1. Data: 2008-11-25 18:52:06
    Temat: Pocztowy a Killer
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Czy ta lokate da sie zalozyc bezposrednio z konta internetowego Banku
    Pocztowego?

  • 2. Data: 2008-11-25 19:32:37
    Temat: Re: Pocztowy a Killer
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Lis, 19:52, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:
    > Czy ta lokate da sie zalozyc bezposrednio z konta internetowego Banku
    > Pocztowego?

    Nie, jeszcze nie wprowadzili jej do systemu. Z 10-cio dniówek jest
    tylko iMax.

  • 3. Data: 2008-11-25 19:38:16
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    kuba pisze:
    > Czy ta lokate da sie zalozyc bezposrednio z konta internetowego Banku
    > Pocztowego?

    Hmmm. Oni jakoś średnio internetowi są.
    Wysłałem pytanie:
    "Nie posiadam u Państwa żadnego produktu. Chcę założyć Killer Lokatę.
    Chciałbym, żeby była ona odnawiana co 10 dni. Mam w związku z tym
    pytanie - jak wydaje się dyspozycję zerwania lokaty w przyszłości, gdy
    nie będę już chciał kontynuować umowy?"

    Odpowiedzieli:
    "Dziękujemy za zainteresowanie ofertą Banku Pocztowego S.A. W
    nawiązaniu do poniższego maila, uprzejmie informujemy, że w celu
    uzyskania informacji o interesującej Państwa lokacie prosimy o kontakt z
    Wydziałem Telefonicznej Obsługi Klienta, który pracuje codziennie od
    7.30 do 22.00. w soboty od 8.00 do 16.00
    Numery telefonów :
    Infolinia - 0 801 100 500 lub stacjonarny 52 3499499.
    Serdecznie zapraszamy "

    To przez net się nie da odpowiedzieć na tak banalne pytanie?

    WN

  • 4. Data: 2008-11-25 19:45:23

    On 25 Lis, 20:38, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

> [...]
    > Serdecznie zapraszamy "
    >
    > To przez net się nie da odpowiedzieć na tak banalne pytanie?

    Na www.pocztowy24.pl nie ma wewnętrznej poczty, tak więc nawet mając
    tam konto nie zadałbyś pytania przez system. Tylko telefon pozostaje.