-
1. Data: 2008-11-25 18:52:06
Temat: Pocztowy a Killer
Od: kuba <k...@k...onet.pl>
Czy ta lokate da sie zalozyc bezposrednio z konta internetowego Banku
Pocztowego?
-
2. Data: 2008-11-25 19:32:37
Temat: Re: Pocztowy a Killer
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
On 25 Lis, 19:52, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:
> Czy ta lokate da sie zalozyc bezposrednio z konta internetowego Banku
> Pocztowego?
Nie, jeszcze nie wprowadzili jej do systemu. Z 10-cio dniówek jest
tylko iMax.
-
3. Data: 2008-11-25 19:38:16
Temat: Re: Pocztowy a Killer
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
kuba pisze:
> Czy ta lokate da sie zalozyc bezposrednio z konta internetowego Banku
> Pocztowego?
Hmmm. Oni jakoś średnio internetowi są.
Wysłałem pytanie:
"Nie posiadam u Państwa żadnego produktu. Chcę założyć Killer Lokatę.
Chciałbym, żeby była ona odnawiana co 10 dni. Mam w związku z tym
pytanie - jak wydaje się dyspozycję zerwania lokaty w przyszłości, gdy
nie będę już chciał kontynuować umowy?"
Odpowiedzieli:
"Dziękujemy za zainteresowanie ofertą Banku Pocztowego S.A. W
nawiązaniu do poniższego maila, uprzejmie informujemy, że w celu
uzyskania informacji o interesującej Państwa lokacie prosimy o kontakt z
Wydziałem Telefonicznej Obsługi Klienta, który pracuje codziennie od
7.30 do 22.00. w soboty od 8.00 do 16.00
Numery telefonów :
Infolinia - 0 801 100 500 lub stacjonarny 52 3499499.
Serdecznie zapraszamy "
To przez net się nie da odpowiedzieć na tak banalne pytanie?
WN
-
4. Data: 2008-11-25 19:45:23
Temat: Re: Pocztowy a Killer
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
On 25 Lis, 20:38, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:
> kuba pisze:
>
> > Czy ta lokate da sie zalozyc bezposrednio z konta internetowego Banku
> > Pocztowego?
>
> Hmmm. Oni jakoś średnio internetowi są.
> Wysłałem pytanie:
> "Nie posiadam u Państwa żadnego produktu. Chcę założyć Killer Lokatę.
> Chciałbym, żeby była ona odnawiana co 10 dni. Mam w związku z tym
> pytanie - jak wydaje się dyspozycję zerwania lokaty w przyszłości, gdy
> nie będę już chciał kontynuować umowy?"
>
> Odpowiedzieli:
> "Dziękujemy za zainteresowanie ofertą Banku Pocztowego S.A. W
> nawiązaniu do poniższego maila, uprzejmie informujemy, że w celu
> uzyskania informacji o interesującej Państwa lokacie prosimy o kontakt z
> Wydziałem Telefonicznej Obsługi Klienta, który pracuje codziennie od
> 7.30 do 22.00. w soboty od 8.00 do 16.00
> Numery telefonów :
> Infolinia - 0 801 100 500 lub stacjonarny 52 3499499.
> Serdecznie zapraszamy "
>
> To przez net się nie da odpowiedzieć na tak banalne pytanie?
>
> WN
Na www.pocztowy24.pl nie ma wewnętrznej poczty, tak więc nawet mając
tam konto nie zadałbyś pytania przez system. Tylko telefon pozostaje.