-
61. Data: 2010-01-07 14:25:54
Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
Od: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>
On 7 Sty, 15:16, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> On 7 Sty, 13:25, MałgosiaK(BankPocztowy)
>
> <m...@p...pl> wrote:
> > Życie pokazuję jednak, że bywa różnie, nie zawsze tak jak mówią że
> > powinno być.
> > Proszę Cię o kontakt mailowy bądź bezpośrednio z Infolinią Banku
> > Pocztowego w celu wyjaśnienia sytuacji.
>
> czekamy na forum pocztowego :))))))))))))
krzysztofsf - staram się obserwować dyskusje które są tutaj i w razie
konieczności odzywać.
Oczywiście jeśli są pytania staram się także na nie odpowiadać.
Pozdrawiam serdecznie :)
-
62. Data: 2010-01-08 16:35:33
Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
Od: Josh01 <j...@g...com>
On 7 Sty, 13:25, MałgosiaK(BankPocztowy)
<m...@p...pl> wrote:
> Josh01 - sytuacja którą opisałeś ze złożeniem zlecenia stałego nie
> powinna mieć miejsca i zdaniem naszych informatyków nie mogło się tak
> stać :)
> Życie pokazuję jednak, że bywa różnie, nie zawsze tak jak mówią że
> powinno być.
> Proszę Cię o kontakt mailowy bądź bezpośrednio z Infolinią Banku
> Pocztowego w celu wyjaśnienia sytuacji.
No proszę tylko 3 dni (w właściwie 2 dni robocze) od zgłoszenia
reklamacji przez formularz na www i nastąpił zwrot niesłusznie
pobranej prowizji. Jestem pod wrażeniem :).