  • 11. Data: 2010-01-18 11:35:57
    Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysztofsf"
    news:6015615f-7731-4e0a-92a6-eb000119cb34@k19g2000yq
    c.googlegroups.com

    > Do wplaty srodkow na wlasne konto urzedniczka (dobrze , ze nie ja)
    > pracowicie wypelnila reczny druk wplaty, poniewaz program nie ma opcji
    > wydruku potwierdzenia - podobno wszystkie inne operacje mozna
    > potwierdzic wydrukiem, za wyjatkiem wplaty wlasnej.

    Krzysiu!
    Ale chyba nie powiesz mi, że to jest normalne... Tutaj niby pocztowy
    wprowadza sklep z lokataty takie pro online, że ho ho a wykłada się na czymś
    tak banalnym, wręcz podstawowy jak wpłata pieniędzy na własny rachunek.
    Czy ludzie, którzy tworzyli takie procedury zostali tam zatrudnieni po
    znajomościach czy jak? Archaizmem trąci mi to na kilometr - czekanie
    kilkunastu godzin (albo i więcej) na to aby puścił dalej itp. pieniądze
    które wpłaciłem w okienku? DRAMAT.

  • 12. Data: 2010-01-18 11:36:34
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysztofsf"
    e.googlegroups.com

    > Podam z jaka data mi zaksieguja sobotnia wplate.

    Czekam(y) na info :)

  • 13. Data: 2010-01-18 16:02:24
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    O i jeszcze GW daje za darmo artykuł "sponsorowany" o nowej ofercie
    BP ;)
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,7464545,Bank_Poc
    ztowy_lamie_serca__Ile_zaplacisz_za__darmowe_.html

  • 14. Data: 2010-01-18 19:47:38
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Valdi pisze:
    > "krzysztofsf"
    e.googlegroups.com

    > Czekam(y) na info :)

    Data operacji /
    Data księgowania Rodzaj operacji /
    Opis operacji Kwota Saldo

    2010-01-18
    2010-01-18 Przelew przychodzący
    WPŁATA WŁASNA

    Nie wiem jak bedzie wygladalo po wyslaniu posta na grupe, w kazdym razie
    data operacji i data ksiegowania sa identyczne - mimo, ze pieniadze w
    zebach dostarczylem na poczte 16-o a nie 18-o .

    Zobaczymy, jak pojdzie przelew, ktoremu zaznaczylem przy zakladaniu
    "operacji finansowej" z data dzisiejsza opcje "jesli nie ma srodkow
    powtarzaj przez 5 dni". Brak podgladu do juz zalozonego, ze taka opcja
    zostala wczesniej zadeklarowana.

    Jak bede majstrowal cos na innym koncie, posle kontrolnie zlotowke do
    pocztowego i sprawdze jak sie ksieguje oraz jak wyglada przesylanie
    dalej w tm samym dniu, w ktorym weszla na konto pierwsza sesja
    przychodzaca (w co lekko watpie).

  • 15. Data: 2010-01-18 20:48:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysztofsf" news:hj2dsq$5lk$1@news.onet.pl

    [ciach]

    Dziękuję za informacje Krzysiu!
    Masz możliwość zrobienia zrzutów ekranowych jak system pocztowego wygląda
    "od środka"?

  • 16. Data: 2010-01-18 20:59:56
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Valdi pisze:
> [...]
    >
    > Dziękuję za informacje Krzysiu!
    > Masz możliwość zrobienia zrzutów ekranowych jak system pocztowego wygląda

    Demo na stronie pocztowego jest identyczne z systemem.

  • 17. Data: 2010-01-18 21:17:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysztofsf" news:hj2i4c$5lk$2@news.onet.pl

    > Demo na stronie pocztowego jest identyczne z systemem.

    Podziękował! :)

  • 18. Data: 2010-01-19 08:56:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Sty, 20:47, krzysztofsf <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pocztowego i sprawdze jak sie ksieguje oraz jak wyglada przesylanie
    > dalej w tm samym dniu, w ktorym weszla na konto pierwsza sesja

    Ciekawostek "datowych" ciag dalszy.

    Data operacji /
    Data księgowania Rodzaj operacji /
    Opis operacji Kwota Saldo

    2010-01-18
    2010-01-18 Przelew wychodzący
    Zasilenie

    Operacja, ktora wczoraj sie nie wykonala, poniewaz pieniadze zoostaly
    zaksiegowane na konto juz po sesjach eliksiru, wykonala sie dzisiaj,
    ale z data i operacji i ksiegowania wczorajsza.

    Wniosek - mimo, ze bank pocztowy dysponowal moimi pieniedzmi 3 dni,
    nie spedzily ani jednego dnia na moim koncie, uwzgledniajac i daty
    ksiegowabnia i daty operacji.

  • 19. Data: 2010-01-19 11:37:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Sty, 09:56, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wniosek - mimo, ze bank pocztowy dysponowal moimi pieniedzmi 3 dni,
    > nie spedzily ani jednego dnia na moim koncie, uwzgledniajac i daty

    Do banku docelowego pieniadze weszly jego pierwsza sesja przychodzaca,
    o 10;30. Pierwsza sesja wychodzaca pocztowego byla o 9:00 - tak wiec
    tu nie jest zle.