  • 1. Data: 2010-01-15 19:30:15
    Temat: [info] Polbank i mocno oszczędzające już nie takie mocno
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Reklamy w telewizorni poszły i chyba wypełnili normę depozytów to to
    cięcie.

    http://www.polbank.pl/konta-lokaty/konto-mocno-oszcz
    edzajace/index.html

    " Zarabiasz jak na lokacie, bo konto jest wyjątkowo wysoko oprocentowane
    - 5,35% dla kwot do 5 tys. zł i 5% dla kwot powyżej 5 tys. zł"

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-01-15 21:17:01
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    nowe oprocentowanie jest dla rachunków mocno oszczędzających otwartych od 15
    stycznia

    stare rachunki otwarte do 14 stycznia sa oprocentowane jak dawniej czyli na
    6,5 i 5 %

    http://www.polbank.pl/download/tabela_oprocentowania
    _dla_klientow_indywidualnych.pdf

  • 3. Data: 2010-01-16 08:04:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:17:01 +0100, Anna napisał(a):

> [...]
    > na 6,5 i 5 %
    >
    > http://www.polbank.pl/download/
    tabela_oprocentowania_dla_klientow_indywidualnych.pd

    Pozostaje tylko do rozstrzygnięcia kwestia jak długo ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-01-16 16:54:11
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Anna napisal:
> [...]
    > od 15 stycznia
    > stare rachunki otwarte do 14 stycznia sa oprocentowane jak dawniej czyli

    Uff, dzięki za info!
    Już obmyślałem ewakuację do Meritum...
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2010-01-17 16:24:05
    Od: Clegan <c...@g...com>

    Polbank wystartował z nowa ofertą:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7462880,Bankowcy
    _wymyslili_nowy_trik__donies_kase__dostaniesz.html

    "Standardowo Konto Premiowane będzie dawało tylko 5% dochodu w skali
    roku, ale w każdym kolejnym miesiącu może zostać podniesione do 5,5%.
    Warunek: klient musi zwiększyć saldo oszczędności na koncie o 200 zł."

    % powalający na kolana.
    I ciekawym w ilu jeszcze wariantach powstaną konta oszczędnościowe. A
    ktoś tam zapowiadał że będzie bez gwiazdek.