  • 11. Data: 2003-04-01 12:05:56
    Temat: Re: Podobno FORTIS obniżył wymagane wpływy na rachunek
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mi wystarczy - czyli to prawda?
    > Znaczy się przestali być bankiem niszowym dla zamożnych i wchodzą w
    > głęboki detal?

    No ale tak szczerze powiedziawszy, to....
    to jest to jest to efekt pogarszajacej sie ogolnej oferty banku na tle
    konkurencji.
    Konta te sa drogie w uzytkowaniu, a jedyna ich zalata jest opiekun. A
    jak sie nazlatuje duzo nowych klientow...

    Cos mi sie zdaje, ze dni Fortisa w Polsce sa juz policzone. A
    szkoda...

    Za zmiana warunkow finansowych powinno isc ronowczesnie rozszerzenie
    oferty - a tego jak na razie nie widac.

  • 12. Data: 2003-04-01 12:11:26
    Od: f...@w...pl

    > Cos mi sie zdaje, ze dni Fortisa w Polsce sa juz policzone. A
    > szkoda...

    No ja bym jeszcze krzyżyka na nich nie stawiał :)

    > Za zmiana warunkow finansowych powinno isc ronowczesnie rozszerzenie
    > oferty - a tego jak na razie nie widac.

    Co prawda to prawda. Może zapytasz WL co nowego zamierzają zaproponować w
    najbliższym czasie (o ile wogóle)?

  • 13. Data: 2003-04-01 12:26:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > No ja bym jeszcze krzyżyka na nich nie stawiał :)

    No ja tez bym nie chcial (jakos pomimo VC lubie ten bank :), ale kto
    stoi w miejscu ten przegrywa, a jak na razie Fortis od 1,5 roku stoi i
    nic nie robi

  • 14. Data: 2003-04-01 13:30:03
    Od: "Robert1" <piotr@_centrum.cz>

    > Hmm - a nie wiecie czasem, czy te wplywy mozna tylko zadeklarowac, czy

    Wystarczy zadeklarowac.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 15. Data: 2003-04-01 14:08:55
    Od: s...@o...pl

    > Wystarczy zadeklarowac.
    >
    > Pozdr.,
    > Piotr

    A jak będzie chciał jakiś kredycik czy też kartę? Bedzie musiał udokumentować -
    jak nic.

  • 16. Data: 2003-04-01 14:46:10
    Od: "Robert1" <piotr@_centrum.cz>

    > A jak będzie chciał jakiś kredycik czy też kartę? Bedzie musiał
    udokumentować -
    > jak nic.

    Oj nie wiem... Ze swoich doswiadczen wiem, ze Fortis ma (lub mial) bardzo
    indywidualne podejscie do klienta.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 17. Data: 2003-04-01 15:05:32
    Od: "Grzesiek" <d...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b6bv95$4vh$1@news.onet.pl...

> [...]
    > szkoda...
    >
    > Za zmiana warunkow finansowych powinno isc ronowczesnie rozszerzenie

    Całkowicie się zgadzam. Może jestem tylko jednostkowym przypadkiem,
    ale wydaje Mi się że nie tylko ja mam takie odczucia.
    Mimo, że czuję do nich pewien sentyment to powoli będę się od nich
    zwijał. Jak tylko wprowadzili ekonto, ich oferta była dla mnie rewelacyjna,
    bezpłatne bankomaty, bezpłatne przelewy przez net, blisko oddział ( tu
    miałem szczęście), miła obsługa,brak kolejek, niska opłata miesięczna za
    konto (coś koło 3 zł za karate dokładniej), wtedy uważałem że świetny dostęp
    przez net, dobre oprocentowanie. Później było już tylko gorzej. Podnieśli
    opłatne za użytkowanie karty (ale dodali ubezpieczenie), planet przestał
    działać po Linuxem ( pod Win nie na wszystkich jvm ). Nie wprowadzili do tej
    pory możliwości robienia przelewów do urzędów skarbowych. Ekonto jest dalej
    moim zdaniem dalej spoko. Oczywiście jeśli ktoś nie chce karty kredytowej
    (debetowej wypukłej też nie) lub może wyrobić Sobie gdzie indziej
    Potrzebowałem później kredytu, zmieniłem konto na srebrne, straciłem
    bezpłatne przelewy i bankomaty. W momencie jak podpisywałem umowę
    oprocentowanie mieli rewelacyjne. Płatne bankomaty, ok, ale prowizja za
    przelewy przez net, zlecenia stałe, pobranie kasy za wypłatę z kasy.
    Teraz oprocentowanie kredytu i konta mają normalne, wady zaczynają
    przeważać. Będziemy musieli się rozstać. Co najwyżej założę sobie nowe
    ekonto, żeby mieć bankomaty za darmo, ale z punktu widzenia banku jestem
    straconym klientem

    pozdrawiam Grzesiek

    P.S. Zastanawiam się jeszcze tylko dla kogo przeznaczony jest złoty pakiet,
    bo nie widzę jego żadnych zalet (Chyba że ktoś lubi błysnąć złotą visą)

  • 18. Data: 2003-04-02 08:13:17
    Od: s...@o...pl

    > udokumentować -
    >
    > Oj nie wiem... Ze swoich doswiadczen wiem, ze Fortis ma (lub mial) bardzo
> [...]
    Nawet indywidualne podejście do klienta nie ustrzeże przed badaniem zdolności
    kredytowej.

  • 19. Data: 2003-04-02 08:15:18
    Od: s...@o...pl

    > P.S. Zastanawiam się jeszcze tylko dla kogo przeznaczony jest złoty pakiet,
    > bo nie widzę jego żadnych zalet (Chyba że ktoś lubi błysnąć złotą visą)

    Złota Visa w Złotym Pakiecie daje w Fortisie np. dobre ubezpieczenie i
    bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów :)

  • 20. Data: 2003-04-02 09:32:20
    Temat: Re: ano obnizyl :)
    Od: f...@w...pl

    > Rachunek Srebrny 1 500,-PLN
    > Rachunek Złoty 4 500,-PLN / albo aktywa 100.000,-PLN"

    Tylko żeby to się nie skończyło tym, że ich obecni klienci zaczną przelewać do
    banku mniejsze kwoty pieniędzy, bo jak tak to powinni od razu założyć że ich
    depozyty zmniejszą się o połowę?