  • 1. Data: 2010-10-23 07:09:06
    Temat: Podobno nic nie widać....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Katastrofa Smolensk podobno nic nie widac.flv
    http://www.youtube.com/watch?v=wcEkPXn8-oY

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-10-23 08:36:06
    Temat: Re: Podobno nic nie widać....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Katastrofa Smolensk podobno nic nie widac.flv
    > http://www.youtube.com/watch?v=wcEkPXn8-oY

    "[...] Kto podnosi rękę na brata jest godny potępienia [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-10-23 09:59:20
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Katastrofa Smolensk podobno nic nie widac.flv
    > http://www.youtube.com/watch?v=wcEkPXn8-oY

    No i co ty tu widzisz oszołomku?
    Tylko to, co chcesz zobaczyć...

  • 4. Data: 2010-10-23 10:25:39
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > No i co ty tu widzisz oszołomku?
    > Tylko to, co chcesz zobaczyć...

    Dlaczego w TVN-owskiej proTuskowej "Uwadze" nie pokazują tego co wybadała
    ABW ?.

    Smoleńsk. Historia amatorskiego wideo
    http://www.nczas.com/?height=768

    "[...] Równolegle ściągnięty z internetu zapis nagrania trafił do techników
    wykonujących zlecenia Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Agencji Wywiadu.
    W lipcu opracowali oni wstępną wersję zapisu filmu, która pokrywa się z tym,
    co odczytali specjaliści z FBI. Ekspertyzy zajęły wiele tygodni, ponieważ
    technicy nie poprzestali na odczytaniu nagrań głosowych. Poddali
    specjalistycznej obróbce i powiększeniu każdą z ponad 1200 klatek filmu.
    Dzięki temu zobaczyli, że w 37. sekundzie widać, jak spod wraku samolotu
    wyczołguje się mężczyzna ubrany w jasny garnitur. Niestety nie wiadomo, co
    działo się z nim dalej, ponieważ autor filmu nie zarejestrował tego. W tej
    chwili skierował bowiem kamerę w inne miejsce. W 43. sekundzie w pobliżu kół
    samolotu widać również mężczyznę, który najpierw podnosi ręce do góry, a
    potem nagle przewraca się na ziemię. Nie wiadomo, czy wstał, bo chwilę
    później nagranie pokazało inne miejsce.

    „Nie dobijajcie nas”

    Technicy zidentyfikowali siedem głosów. Pierwszy należał do autora filmu
    (rozpoznano to po tym, że słowa były wypowiadane z najbliższej odległości i
    inaczej zarejestrowała je kamera). W filmie słychać ponadto trzy różne
    męskie głosy i jeden kobiecy. Wszyscy mówią po rosyjsku. Dodatkowo słychać
    dwa inne głosy po polsku. Pierwszy, męski, to jęk: „O Boże, co to jest?!”
    (28. sekunda). W 50. sekundzie słychać też kobiecy głos po polsku „Nie
    zabijajcie nas!”. W 31. sekundzie męski głos wydaje polecenie: ubijat’ (ros.
    „zabijać”). W 43. sekundzie ten sam męski głos mówi: Krugom, dawaj, krugom,
    on uchodit!, co po rosyjsku oznacza: „okrążaj go, okrążaj, on ucieka”. Na
    filmie dwukrotnie zarejestrowany jest inny męski głos, wypowiadający słowo
    palieg, co może oznaczać: „poległ” lub „został zabity”. W 46. sekundzie
    jeden z mężczyzn zaczyna krzyczeć: dawaj, riebiata, chuja, co po rosyjsku
    oznacza: „dawaj, zabijamy ch***a”. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-10-23 11:03:01
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Dlaczego w TVN-owskiej proTuskowej "Uwadze" nie pokazujš tego co wybadała
    > ABW ?.

    Na tym polega wolność słowa. Każdy mówi co chce. TVN mówi co chce i Ty
    mówisz co chcesz. TVN powstała po to by zarabiać pieniądze dla swoich
    właścicieli, a nie po to by Tobie było dobrze. Mimo to masz swobodny dostęp
    do wiarygodnych, Twoim zdaniem, źródeł. Mnie to odpowiada. Nie odpowiada mi
    to, że każdy słucha tylko tego czego Ty chcesz i uważasz za wiarygodne. Ja
    żyłem w czasach gdy biuro polityczne decydowało o tym co jest dobre do
    słuchania.

  • 6. Data: 2010-10-23 11:18:11
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    > to, że każdy słucha tylko tego czego Ty chcesz i uważasz za wiarygodne. Ja
    > żyłem w czasach gdy biuro polityczne decydowało o tym co jest dobre do

    A czemu temat nie jest monitorowany w mediach publicznych ?. Czemu czerwone
    małpy typu Lichocka i inne chuje któe żyją z pieniędzy publicznych miast
    ujawniac prawdę, konfabulują w tym temacie ile tylko się da ?.

    Czemu ta postkomunistyczna małpa ciągle wypowiada się ordynarnie
    manipuluje?.

    Tomasz Lis manipulacja
    http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE

    Kto nie pozwala swobodnie wypowiadać się Korwinowi ?.
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Dlaczego nie sprzeciwiasz się temu totus ?. Dobrze ci z tym ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-10-23 11:20:32
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Kto nie pozwala swobodnie wypowiadać się Korwinowi ?.
    > http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    > Na tym polega wolność słowa.

    To jest ta twoja wolność słowa ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-10-23 11:37:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg
    >
    > Dlaczego nie sprzeciwiasz się temu totus ?. Dobrze ci z tym ?.

    Media publiczne są tylko z nazwy. Wszystko ma swojego właściciela.
    Prawdziwym właścicielem jest ten, który może sprzedać i wymienić kierownika.
    W tvp jest nim rząd innymi słowy większość parlamentarna. Więc oni tam mówią
    co oni chcą powiedzieć, a nie to co Ty chcesz usłyszeć. Nie rozumiem
    dlaczego Cię to uwiera. Ty dotarłeś do prawdy. Wiesz jak było. O co Ci
    chodzi? Ja się temu nie sprzeciwiam bo rozumiem sytuację i ją akceptuję.

  • 9. Data: 2010-10-23 11:43:13
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > To jest ta twoja wolność słowa ?.

    To nie jest moja wolność słowa tylko wolność słowa w ogóle. Każdy mówi co
    chce i tyle. Korwin ma gazetę może się wypowiadać gdzie chce i każdy kto
    chce go słuchać to się dowie co ma do powiedzenia. Nie rozumiem w czym
    problem. Kto ogranicza wolności Kowina i jak?

  • 10. Data: 2010-10-23 11:53:26
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    >Ty dotarłeś do prawdy..

    Nie czytasz uważnie. Nie ja tylko ABW ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/