    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podobno nic nie widać....
    Date: Sat, 23 Oct 2010 13:37:07 +0200

    Endriu wrote:

    > A czemu temat nie jest monitorowany w mediach publicznych ?. Czemu
    > czerwone małpy typu Lichocka i inne chuje któe żyją z pieniędzy
    > publicznych miast ujawniac prawdę, konfabulują w tym temacie ile tylko się
    > da ?.
    >
    > Czemu ta postkomunistyczna małpa ciągle wypowiada się ordynarnie
    > manipuluje?.
    >
    > Tomasz Lis manipulacja
    > http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE
    >
    > Kto nie pozwala swobodnie wypowiadać się Korwinowi ?.
    > http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg
    >
    > Dlaczego nie sprzeciwiasz się temu totus ?. Dobrze ci z tym ?.

    Media publiczne są tylko z nazwy. Wszystko ma swojego właściciela.
    Prawdziwym właścicielem jest ten, który może sprzedać i wymienić kierownika.
    W tvp jest nim rząd innymi słowy większość parlamentarna. Więc oni tam mówią
    co oni chcą powiedzieć, a nie to co Ty chcesz usłyszeć. Nie rozumiem
    dlaczego Cię to uwiera. Ty dotarłeś do prawdy. Wiesz jak było. O co Ci
    chodzi? Ja się temu nie sprzeciwiam bo rozumiem sytuację i ją akceptuję.