  • 1. Data: 2007-12-13 14:11:24
    Temat: Podpisywanie transakcji kartą Visa Electron
    Od: Malkontent <m...@n...mam.konta>

    Witam

    Mały zakup w sklepie, a Pani nie chciała abym podpisywał dowodu
    obciążenia rachunku bankowego za pośrednictwem karty Visa i była do tego
    nieuprzejma (nie wklepywałem PIN-u). Zażądałem od banku anulowania
    obciążenia rachunku tą transakcją. Odpowiedź banku:

    "Szanowny Panie, nie ma mozliwosci wycofania transakcji zrealizowanej za
    pomoca karty platniczej, ktora obciazyla Pana rachunek. W przypadku gdy
    ma Pan watpliwosci co do autentycznosci transakcji i podejrzewa Pan ze
    karta zostala uzyta przez osobe trzecia, prosimy o zastrzezenie karty i
    zlozenie reklamacji transakcji w formie pisemnej"

    Pytanie - po co podpisywać te "świstki" skoro nikt sie nimi nie przejmuje?

    Kadabra

  • 2. Data: 2007-12-13 14:20:21
    Temat: Re: Podpisywanie transakcji kartą Visa Electron
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Malkontent" <m...@n...mam.konta> napisał w wiadomości
> [...]
    > reklamacji transakcji w formie pisemnej"
    >
    > Pytanie - po co podpisywać te "świstki" skoro nikt sie nimi nie przejmuje?

    ale w czym masz problem? Nie chcieli podpisu (tak zrozumiałem) bo wyszli z
    założenia
    że szybciej obsłużą klientów. Zakup zrobiłeś, towar bierzesz i do widzenia.
    Sklep będzie miał problem jeżeli karta była użyta przez złodzieja,
    ale to sklep a nie ty będzie się tłumaczyć.

    Chyba nie myślisz, że poźniej kwity z POSa idą do banku i są porównywane z
    kartą wzorów podpisów :-)

    t.

  • 3. Data: 2007-12-13 21:04:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Gru, 15:11, Malkontent <m...@n...mam.konta> wrote:
> [...]
    > nieuprzejma (nie wklepywałem PIN-u). Zażądałem od banku anulowania
    > obciążenia rachunku tą transakcją. Odpowiedź banku:

    Zazadales, zeby bank zabral tej pani pieniadze za zakup, bo nyla
    nieuprzejma?

  • 4. Data: 2007-12-13 22:51:52
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Malkontent wrote:

    > Pytanie - po co podpisywać te "świstki" skoro nikt sie nimi nie przejmuje?

    jakto nie przejmuje ? przeciez wyraznie Ci napisano co masz zrobic
    jesli podejrzawasz ze osoba trzecia posluzyla sie Twoja karta

  • 5. Data: 2007-12-14 11:12:07
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    przeciez podpis jest po to by oni sobie chronili tylek, a nie ty.

  • 6. Data: 2007-12-14 14:46:06
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Malkontent pisze:

    > Pytanie - po co podpisywać te "świstki" skoro nikt sie nimi nie przejmuje?

    Dla mnie taka sytuacja to bomba. Składasz reklamację, a kiedy pokażą
    Ci "świstek" pytasz się "a gdzie mój podpis????". Raczej nie do
    podważenia reklamacja. Więc kaskę masz z powrotem.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    kuba [at] kowalczuk (KROPKA) net

  • 7. Data: 2007-12-14 15:05:40
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 13 Dec 2007 15:11:24 +0100, Malkontent
    <m...@n...mam.konta> wrote:

> [...]
    >obciążenia rachunku bankowego za pośrednictwem karty Visa i była do tego
    >nieuprzejma (nie wklepywałem PIN-u). Zażądałem od banku anulowania

    A bo właściwie dlaczego?

> [...]
    >karta zostala uzyta przez osobe trzecia, prosimy o zastrzezenie karty i
    >zlozenie reklamacji transakcji w formie pisemnej"

    Zastrzegłeś kartę i złożyłeś reklamację?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2007-12-14 17:03:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.12.2007 Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał/a:

    > Dla mnie taka sytuacja to bomba. Składasz reklamację, a kiedy pokażą
    > Ci "świstek" pytasz się "a gdzie mój podpis????". Raczej nie do
    > podważenia reklamacja. Więc kaskę masz z powrotem.

    Świenty pomysł. Chyba, że przypadkiem się nagrało na kamerę... Albo pani
    kasjerka rozpozna... Wtedy to i do paki można pójść.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 9. Data: 2007-12-14 19:10:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 14 Dec 2007 17:03:06 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    >Świenty pomysł. Chyba, że przypadkiem się nagrało na kamerę... Albo pani
    >kasjerka rozpozna... Wtedy to i do paki można pójść.

    Dyskusyjne. W końcu Ty masz prawo ni epamiętac wszystkich transakcji.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 10. Data: 2007-12-14 19:13:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.12.2007 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > Dyskusyjne. W końcu Ty masz prawo ni epamiętac wszystkich transakcji.

    Może w sumie i racja.