  • 11. Data: 2007-12-14 19:40:48
    Temat: Re: Podpisywanie transakcji kartą Visa Electron
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Samotnik pisze:

    > Świenty pomysł. Chyba, że przypadkiem się nagrało na kamerę... Albo pani
    > kasjerka rozpozna... Wtedy to i do paki można pójść.

    Nawet jak pozna to co? Jak mi udowodni, że ten niepodpisany świstek
    to właśnie ten opisujący reklamowaną transakcję?
    Kamera zaś musiałaby mieć rozdzielczość pozwalającą na wyraźne
    rozpoznanie znaków na kwicie. Sama obecność przy kasie
    niczego nie dowodzi.

    Inna sprawa, że mając kiedyś taką sytuację w hiper nie skusiłem
    się, gdyż myślę, że stratę sklepu musiałaby pokryć kasjerka.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 12. Data: 2007-12-14 20:58:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.12.2007 Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał/a:
    > Inna sprawa, że mając kiedyś taką sytuację w hiper nie skusiłem
    > się, gdyż myślę, że stratę sklepu musiałaby pokryć kasjerka.

    No chyba, że sklep ma taką politykę i kazał kasjerce olewać podpisy. Czasem
    przy niskich kwotach lepiej olać podpis. Wątpliwe, żeby ktoś chciał
    reklamować transakcję na 10 zł (bo po co?). A nawet jeśli, to oddanie
    jednych 10 zł na np. 500 takich transakcji jest tańsze, niż czas zmarnowany
    na podpisywaniu tych 500 kwitków. Jak masz supermarket z 20 czynnymi kasami i
    w każdej jest np. 10 takich transakcji na godzinę, to w ciągu 12h dnia
    roboczego masz 2400 transakcji. Niech każda trwa 10 sekund. Oszczędzasz
    6,5h, czyli de facto etat jednej kasjerki.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 13. Data: 2007-12-14 21:46:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 14 Dec 2007 20:40:48 +0100, Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    wrote:

    >Kamera zaś musiałaby mieć rozdzielczość pozwalającą na wyraźne
    >rozpoznanie znaków na kwicie. Sama obecność przy kasie
    >niczego nie dowodzi.

    Chrzanisz. W Polsce sąd ma swobodę oceny dowodów i jednak trudno Ci
    bedzie wykazać, że skoro w tym dniu i o tej godzinie co trzeba byłeś
    przy kasie i do tego cos kupowałes, to transakcja z tego samego dnia i
    czasu nie jest Twoja.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 14. Data: 2007-12-14 22:36:39
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

> [...]
    > bedzie wykazać, że skoro w tym dniu i o tej godzinie co trzeba byłeś
    > przy kasie i do tego cos kupowałes, to transakcja z tego samego dnia i

    Na SLIPie jest napisane "proszę o obciążenie mojego rachunku"
    na co zgadzam się własnoręcznym podpisem. Skoro go nie ma
    to znaczy że się nie zgodziłem. Sprzedawca mimo to wydał mi
    towar dobrowolnie (a czasem nawet dowiózł do domu,
    czy podbił gwarancję) co potraktowałem jako miły gest z jego
    strony.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 15. Data: 2007-12-14 22:52:53
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Kuba wrote:

    > Na SLIPie jest napisane "proszę o obciążenie mojego rachunku"
    > na co zgadzam się własnoręcznym podpisem.

    o to zeby bank obciazyl konto transakcja kartowa akurat nie
    trzeba prosic

    zamiast czytac slipy lepiej zwroc uwage na co sie zgodziles
    podpisujac umowe z bankiem bo to jest wazne

  • 16. Data: 2007-12-15 10:54:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 14 Dec 2007 23:36:39 +0100, Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    wrote:

    >Na SLIPie jest napisane "proszę o obciążenie mojego rachunku"
    >na co zgadzam się własnoręcznym podpisem. Skoro go nie ma
    >to znaczy że się nie zgodziłem. Sprzedawca mimo to wydał mi

    Nic podobnego. To znaczy jedynie, że w dany sposób nie wyraziłeś
    zgody.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 17. Data: 2007-12-15 11:16:29
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    wrote:

    >Inna sprawa, że mając kiedyś taką sytuację w hiper nie skusiłem
    >się, gdyż myślę, że stratę sklepu musiałaby pokryć kasjerka.

    A jakby miał pokryć sklep, to byś się skusił?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 18. Data: 2007-12-15 11:24:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Gru, 12:16, Maciej Bojko <m...@g...com> wrote:

    > A jakby miał pokryć sklep, to byś się skusił?

    Taaaa....
    To jeszcze doloze radosne komentarze osob, ktore czytalem na forum
    banki, cieszacych sei z tego, ze bankomat wydal im akurat wyzszy
    nominal, wlozony do niewlasciwej szufladki.

  • 19. Data: 2007-12-15 12:02:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > To jeszcze doloze radosne komentarze osob, ktore czytalem na forum
    > banki, cieszacych sei z tego, ze bankomat wydal im akurat wyzszy
    > nominal, wlozony do niewlasciwej szufladki.

    Moja matka miała kiedyś (daaawno temu) taką przygodę w sklepie -
    dostała za dużo reszty. Cofnęła się do środka i mówi do kasjerki
    "Proszę pani, pani się pomyliła..." - w tym miejscu przerwano jej
    krzykiem, że co sobie wyobraża, że "ja się nigdy nie mylę", że
    "reklamacji nie przyjmuje się". Matka odczekała, aż tamta się
    wykrzyczy i powiedziała: "wydała pani za dużo, no ale skoro pani się
    nie myli, to oddam na PCK".

    Zobaczyć minę kasjerki - bezcenne. 8-)

    MJ

  • 20. Data: 2007-12-15 14:06:54
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Gdybyś chciał to reklamować, zapewne poproszony zostaniesz o oświadczenie,
    że tej transakcji nie wykonywałeś. A gdybyś został też poproszony o powód
    złożenia reklamacji ?