  • 31. Data: 2007-12-17 11:28:01
    Temat: Re: Podpisywanie transakcji kartą Visa Electron
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    MarcinF pisze:

    > jestes pewien ze wg umowy miedzy bankiem a posiadaczem
    > karty jest to kruczek prawny ?

    No to powiedzcie mi: po co wogóle jest podpis na slipie??

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 32. Data: 2007-12-17 12:15:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Dec 2007 12:28:01 +0100, Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    wrote:

    >No to powiedzcie mi: po co wogóle jest podpis na slipie??

    Dla sklepu, żeby klient nie mógł skutecznie wyprzeć się dokonania
    transakcji.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 33. Data: 2007-12-17 13:38:35
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Dla sklepu, żeby klient nie mógł skutecznie wyprzeć się dokonania
    > transakcji.

    Czyli jednak.

    podpis => klient nie może skutecznie wyprzeć się dokonania transakcji
    brak podpisu => klient może skutecznie wyprzeć się dokonania transakcji

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 34. Data: 2007-12-17 14:22:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Dec 2007 14:38:35 +0100, Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    wrote:

    >Czyli jednak.
    >
    >podpis => klient nie może skutecznie wyprzeć się dokonania transakcji
    >brak podpisu => klient może skutecznie wyprzeć się dokonania transakcji

    Nic podobnego. Odwrócenie implikacji nie działa.

    Brak podpisu => sklep nie może dowieśc tą drogą, że klient zgodził się
    na obciążenie.

    Może inną.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 35. Data: 2007-12-17 15:32:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.12.2007 Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał/a:

    > Czyli jednak.
    >
    > podpis => klient nie może skutecznie wyprzeć się dokonania transakcji
    > brak podpisu => klient może skutecznie wyprzeć się dokonania transakcji

    Zawsze uważałem, że powinno być więcej matematyki (z logiką) w szkołach.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 36. Data: 2007-12-17 16:40:38
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Samotnik pisze:

    > Zawsze uważałem, że powinno być więcej matematyki (z logiką) w szkołach.

    Nie, no oświeć mnie...
    jeśli z istnienia podpisu wynika A
    do co wynika z nie-istnienia podpisu?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 37. Data: 2007-12-17 16:49:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kuba pisze:

    > Nie, no oświeć mnie...
    > jeśli z istnienia podpisu wynika A
    > do co wynika z nie-istnienia podpisu?

    Nic. Kompletnie. Serio.

    KJ

  • 38. Data: 2007-12-17 17:57:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Dec 2007 17:40:38 +0100, Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    wrote:

    >Nie, no oświeć mnie...
    >jeśli z istnienia podpisu wynika A
    >do co wynika z nie-istnienia podpisu?

    Nic.

    Tak samo jesli możesz zrobic kupę, to z braku kupy nie wynika, że jej
    nie możesz zrobić.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 39. Data: 2007-12-17 19:44:57
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 17 Dec 2007 17:40:38 +0100, Kuba wrote:

    > Nie, no oświeć mnie...
    > jeśli z istnienia podpisu wynika A
    > do co wynika z nie-istnienia podpisu?

    Kot jest ssakiem. Ssak jest kotem?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 40. Data: 2007-12-18 11:26:31
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Kot jest ssakiem. Ssak jest kotem?

    Zła analogia.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo