  • 1. Data: 2010-05-22 16:40:14
    Temat: Podstawy antysemityzmu we wspolczesnej Polsce
    Od: fatso <f...@n...com>

    Lekcja Humanizmu za emigrancka sciepa podana:

    Panie Wojtku, byc moze Pan nie poczuwasz sie do winy za to, ze ow piekny
    srebrny swiecznik to dziadzius wyniosl z plonacego getta. Ja jednak
    oglosilem sie byc
    Honorowym Zydem bo mam pewne grzeszki do odkupienia.

    Pisalem juz o tym ale powtorze: jest sanacja, to my rzadzimy przed
    wojna. Rotmistrz Wladyslaw Robak,
    moj stryj rodzony, postrzelal sie z kims o kobiete. Tym razem trafil
    frant na franta. Rotmistrz
    w pojedynku wzial kule w pluco, musial sie kurowac w Zakopanem. No i
    wychodzi z knajpy,
    z dama na reku, rozesmiany i wladza rozbuchany. Pod nogi wpada mu jakis
    chudy Zyd.
    Co ty Zydu bedziesz sie pod nogami petal? -wola i wali na odlew Zyda po
    twarzy. Zupelnie tak samo
    jak tradycyjnie bilo sie we wsi chama albo i zolnierza nawet, jesli ten
    nie doczyscil konia pod popregiem.
    Radosny smiech damy, para odjezdza dorozka. Pozna noca juz, gdy dama juz
    odeslana a Pan Rotmistrz
    juz po potrojnym orgazmie, do drzwi niesmiale pukanie. A kogo tam
    diabli noca przynosza?- wola groznie
    Pan Rotmistrz i lapie za szable. To tylko ja, Josek- Panie Rotmistrzu. W
    drzwiach staje ten sam Zydowin chudy
    co braniem w morde przed knajpa zarabial na Krupowkach. Zgiety pokornie,
    milczac wyciaga zebraczo reke.
    A, to ty, no masz- Rotmistrz wklada mu w dlon pieciozlotowke i zamyka
    drzwi.

    Panie Wojtku, ja sie zgodze jesli Pan powiesz, ze syn Joska po wojnie
    nie tylko zabralby Rotmistrzowi ostatnia
    pieciozlotowke a samemu polamal kosci w Urzedzie Bezpieczenstwa zupelnie
    za darmo. Ale ja mysle, ze mysmy
    powinni miec inne standardy.

    fatso