  • 1. Data: 2010-05-21 16:30:46
    Temat: PZU cd.
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Witam

    Jak myślicie czy to dobry czas by nakupować papierów tej spółki czy
    jeszcze trochę poczekać aż cena będzie bardziej zachęcająca?

  • 2. Data: 2010-05-21 16:54:35
    Temat: Re: PZU cd.
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jak myślicie czy to dobry czas by nakupować papierów tej spółki czy
    > jeszcze trochę poczekać aż cena będzie bardziej zachęcająca?

    Fundamentalnie nieatrakcyjna. Najbliższe perspektywy to duże wypłaty
    odszkodowań i straty. W przyszłym roku może i zyski, bo się ludzi więcej
    ubezpieczy.

    Sprzedałem swoją 30-kę po 352. Kasę wydałem na kobiety i alkohol, a resztę
    przepuściłem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-05-21 16:56:00
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jak myślicie czy to dobry czas by nakupować papierów tej spółki czy
    > jeszcze trochę poczekać aż cena będzie bardziej zachęcająca?

    Masz rację: kupuj jak spada i sprzedawaj jak rośnie.

  • 4. Data: 2010-05-21 22:12:52
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Sprzedałem swoją 30-kę po 352. Kasę wydałem na kobiety i alkohol, a resztę
    > przepuściłem.

    +1 tak najlepiej robic, miec przyjemnosc z kasy

  • 5. Data: 2010-05-22 08:02:10
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    > Sprzedałem swoją 30-kę po 352. Kasę wydałem na kobiety i alkohol, a resztę
    > przepuściłem.

    Czy to znaczy, że kupiłeś żonie szminkę, a sobie kilka browarków?

  • 6. Data: 2010-05-23 18:00:20
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Jak myślicie czy to dobry czas by nakupować papierów tej spółki czy
    > jeszcze trochę poczekać aż cena będzie bardziej zachęcająca?

    Fetor PZU
    http://dwagrosze.blogspot.com/2010/04/fetor-pzu.html

    "[...] Nie pozostało nic tylko płacić przez nos a strata jest duża,
    idąca w dziesiątki miliardów złotych. Winne za ten skandal są
    konkretne osoby: charyzmatyczny premier Buzek, jego duchowy patron
    Krzaklewski, dwaj buzkowi ministrowie skarbu: Chronowski i Wąsacz, nie
    tak charyzmatyczny premier Miller oraz PiSowy minister skarbu Jasiński
    który ostatecznie odstąpił od umowy prywatyzacyjnej z Eureko. Dodać
    też wypada potakiewiczów z sejmowych komisji zagrzewających rządowych
    ignorantów do działania na szkodę kraju. To że winni nie chodzą od
    dawna w więziennych pasiakach potwierdza jedynie trafność definicji
    demokracji Raspail'a - kultu szakali wyznawanego przez osły. [...]

    [...] Gdybyśmy już mieli spekulować to po fajerwerkach IPO bardziej
    chyba skłonni bylibyśmy zashortować PZU niż zajmować w nim pozycję
    długą. PZU niewątpliwie przedstawia pewną wartość i stanie się zapewne
    stałym elementem pejzażu GPW. Ale dla długoterminowego inwestora
    szukającego wartości kompania będzie prawdopodobnie bardziej
    atrakcyjna za jakiś czas, kiedy łuny fajerwerków zgasną, P/BV powróci
    do normy a Eureko B.V. spokojnie wyprzeda gros swojego łupu znad
    Wisły. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-05-23 18:17:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Robert(felo)" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    >Czy to znaczy, że kupiłeś żonie szminkę, a sobie kilka browarków?

    Wiesz, że nauczycielka zajmująca się Twoim bachorem przez ok. dwa tygodnie
    pracuje na ową "szminkę i kilka browarków"?

    --
    marfi

  • 8. Data: 2010-05-23 18:36:49
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu"

    "...po fajerwerkach IPO bardziej chyba skłonni bylibyśmy zashortować PZU niż
    zajmować w nim pozycję
    długą..."

    Piszesz tu ogólnie o debiutach?
    Czy to jakaś wrzuta?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-05-24 06:34:00
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > "...po fajerwerkach IPO bardziej chyba skłonni bylibyśmy zashortować PZU niż
> [...]

    A co czytać nie umiesz ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-05-24 07:48:29
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > "...po fajerwerkach IPO bardziej chyba skłonni bylibyśmy zashortować PZU
> [...]

    Czyli wrzuta.