  • Data: 2009-04-21 11:54:46
    Temat: Podwójna blokada na te samą autoryzacje!!! BZWBK
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podwójna blokada na te samą autoryzacje!!! BZWBK

    No i mnie to dopadło!!! Płaciłem poprzez DOTPAY karta kk BZWBK, oczywiście
    sklep przekierował mnie do nich Ci do BZWBK o hasło SMS..
    W haśle się wszystko zgadzało kwota sklep itd.

    A TU DZIŚ!!!
    trzy dni po tym jak pierwsza autoryzacja się ROZLICZYŁA pojawiła się w
    blokadach druga na tę samą kwotę!!!! Skoro BZWBK nie pokazuje od kogo ona
    pochodzi a nie płaciłem karta od tego czasu, kwota się zgadza - to domniemam
    iż to właśnie powtórzona transakcja która się już rozliczyła... SZOK.....

    Co robić??? Poczekać aż blokada "zejdzie"???? Czy składać reklamacje już
    teraz??? Jak mi za to policzą zlikwiduję u nich wszelkie usługi!!!

    Alicja