  • 1. Data: 2007-01-21 09:57:34
    Temat: Podwójne obciążenie KK
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Pewna restauracyjka obciążyła mi KK dwukrotnie za tę samą transakcję, i to
    dwa razy, bo dwa razy płaciłem różnymi kartami. Raz obciążenia są w
    grudniu, a drugi raz teraz. Zauważyłem prawdę mówiąc przypadkiem i to tylko
    dlatego, że dosyć często korzystam z podglądu kart w Internecie. Ale i tak
    przypadek, bo obciążenia rozsunięte od siebie na tyle, że wskoczyły w inne
    wyciągi i mogłem tego nie zauważyć. Dużo lepiej widać dwie takie same
    transakcje na jednym wyciągu.

    Oczywiście wiem, że kasę dostanę z powrotem, ale mam pytania:

    1. z czego może takie coś wynikać? Daty transakcji są te same, obciążenia
    różne o niemal miesiąc. Jakaś awaria albo nieumiejętność obsługi terminala,
    czy też może celowe działanie?

    2. jeśli celowe, to jak mogę im uprzykrzyć życie? :) Właściciel jest
    Włochem i chociaż robi dobre żarcie, to wydawał mi się od początku
    podejrzany :) Jestem przekonany, że 3/4 klientów tego podwójnego
    księgowania nie zauważy.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-01-21 21:58:20
    Temat: Re: Podwójne obciążenie KK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

    > 1. z czego może takie coś wynikać? Daty transakcji są te same, obciążenia
    > różne o niemal miesiąc. Jakaś awaria albo nieumiejętność obsługi terminala,
    > czy też może celowe działanie?

    Jesli daty transakcji sa te same, to prawie na pewno cos losowego,
    choc watpie czy nieumiejetnosc obslugi terminala.

    To jakis wysyp ostatnio? Ktos juz sie skarzyl, normalnie jest
    cisza.

    Jaki bank?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2007-01-21 22:05:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.01.2007 Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał/a:
    > To jakis wysyp ostatnio? Ktos juz sie skarzyl, normalnie jest
    > cisza.
    >
    > Jaki bank?

    Multi, ale chyba MC Raiffeisena ma to samo, muszę przejrzeć wyciągi.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/