  • 31. Data: 2009-10-12 17:41:39
    Temat: Re: Pogadajmy o gieldzie
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 11-10-2009 o 22:45:18 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Dajmy sobie na chwile spokoj z polityka.

    popieram.
    Przy okazji trudno nie zauważyć bocznego trendu na średnich i małych
    spółkach. Jakby je zmroziło.
    ewentualne wybicie może nadać kierunek, tylko kiedy?
    Z.

  • 32. Data: 2009-10-13 09:15:50
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Dlaczego powolujesz sie tylko na moje nietrafione prognozy, a pomijasz te
    dobre?

    A dlaczego Twoja najnowsza prognoza jest diametralnie różna od poprzedniej ze
    stycznia 2009r. ?
    Przecież układ planet czy gwiazd chyba nie zmienił się istotnie od tego czasu?
    Czy mógłbyś swoją najnowszą prognozę (wzrosty do końca grudnia) szczegółowo
    uzasadnić?

    Tak naprawdę to nikt nie wie kiedy rozpocznie się ta duża (20-25%) korekta.
    Wzrosty na rynkach akcji i surowców trwające od lutego przekroczyły już z dużą
    nawiązką spodziewane ożywienie gospodarcze dlatego musi nastąpić ostre
    schłodzenie nastrojów, które może się rozpocząć w każdej chwili.

  • 33. Data: 2009-10-13 09:55:38
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Czy mógłbyś swoją najnowszą prognozę (wzrosty do końca grudnia) szczegółowo

    Słąwek, daj spokój... przecież nikt w tych sprawach nie jest nieomylny... i
    wcale nie chodzi o to by byc nieomylnym... liczy się tylko to co powiedział
    kiedyś Soros... nie jest ważne jak często masz rację... ważne jest tylko ile
    zarabiasz gdy masz rację i ile tracisz gdy racji nie masz...

  • 34. Data: 2009-10-13 10:17:16
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

[...]

    Bardzo mądra sentencja wielkiego guru rynków finansowych.
    Rzeczywiście nie ma tutaj nieomylnych, generalnie ważne jest jedynie to czy
    się na giełdzie zarabia czy jest się dawcą kapitału.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 35. Data: 2009-10-13 10:28:56
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    -

> [...]
    > Rzeczywiście nie ma tutaj nieomylnych, generalnie ważne jest jedynie to czy
    > się na giełdzie zarabia czy jest się dawcą kapitału.

    tu chodzi o coś innego... bardzo często jest tak, że mamy rację, ale wiele na
    tym nie korzystamy... albo się nie odważamy wejśc, albo bierzemy jakiś ochłap
    na początku ruchu... ważne jest ile potrafimy wycisnąc z faktu że mamy rację i
    jak szybko uciec gdy się mylimy...

  • 36. Data: 2009-10-13 20:35:22
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    skippy wrote:
    > Co to zmieni że powiem że w grudniu bedzie 2600 i trafie?
    > Takie prognozy są niegrywalne.
    Kup calla 2500

  • 37. Data: 2009-10-13 20:36:06
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 11-10-2009 o 22:45:18 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Dajmy sobie na chwile spokoj z polityka.
    >
    > Jakie macie prognozy na kolejny rok? Ten kto ma jaja niech podaje swoja
    > wersje.

    PS. ostatnio Białek podał prognoze niemal przeciwną do Dietera. To bedzie
    starcie prognoz :)

    Z.

  • 38. Data: 2009-10-13 20:40:59
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisał w wiadomości
    > Kup calla 2500

    W grudniu?
    Że będzie 2600 to się dopiero wtedy ew. upewnię.

  • 39. Data: 2009-10-13 23:07:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    1. Wstaw moj post w ktorym napisalem, ze wzrosty beda do KONCA grudnia.

    2. Diametralnie moja prognoza nie jest rozna, bo zakladalem 9 miesiecy
    wzrostow (do wrzesnia 2009 od stycznia 2009).

    3. Nie moglbym uzasadnic prognozy, bo i tak nic nie zakumasz, a za nauke sie
    placi.

    Cyt.: "Tak naprawdę to nikt nie wie kiedy rozpocznie się ta duża (20-25%)
[...]

    Odp. A jakies konkrety, daty, zasiegi? Sorry ale tak pisza anale na
    praktykach, zaraz po ukonczeniu Zarzadzania i Marketingu w Szkole Wyzszej w
    Miechowie.

    Cyt.: "Przecież układ planet czy gwiazd chyba nie zmienił się istotnie od
    tego czasu?"
    Odp. Interpretacja sie nieco zmienila.

    XXL, inteligentni ludzie potrafia przyznawac sie do bledow, zmieniac swoje
    poglady, autorytety, prognozy wraz z pojawiajacymi sie nowymi informacjami,
    nie blokuja sie na nowosci. Ty nie masz takiej umiejestnosci. Zatrzymales
    sie w rozwoju, ciagle powtarzasz to samo w kolko, masz te same, nieomylne
    autorytety, no i generalnie cienias jestes jeszcze.

    D.

  • 40. Data: 2009-10-14 07:42:08
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

[...]

    Uważasz się za takiego inteligentnego? Rzucanie łaciną kuchenną jak spod budki
    z piwem to pewnie przejaw tej inteligencji?
    Nazywanie wszystkich, którzy nie zgadzają się z Twoimi spiskowymi teoriami
    dziejów, bujaniem w obłokach i astrologią finansową "gawiedzią i motłochem" to
    kolejny przejaw tej inteligencji?

    Inteligencja to nie tylko umiejętność spekulowania na rynkach finansowych.