  • 1. Data: 2009-10-11 15:25:59
    Temat: Instrukcja obslugi otwarego przetargu w Pomrocznej
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ----Cytat---
    Wojciech Dąbrowski, szef Agencji Rozwoju Przemysłu pyta:
    - Tusk nie rozmawiał jeszcze?

    Godzina 11:46. Aleksander Grad, minister skarbu do Wojciecha Dąbrowskiego:
    - Jak wygląda rejestrowanie?

    Wojciech Dąbrowski:
    - Przed chwilą patrzyłem i jest tam 10 podmiotów zarejestrowanych, no
    ale nie ma tego oczywiście, którym jesteśmy zainteresowani

    Aleksander Grad:
    - Czy wyście analizowali możliwość przerwania tej procedury, czy od
    strony prawnej, formalnej? (...) ... co zrobić, jeżeli oni będą chcieli mieć
    odłożenie tego w czasie, czy można coś takiego zawiesić (...) jakby była
    taka potrzeba?
    ---Koniec---

    --->http://wiadomosci.wp.pl/kat,114274,title,Co-jest
    -w-dokumentach-CBA-przeslanych-premierowi,wid,115833
    37,wiadomosc.html

    Rzeczywiście lepiej byłoby stocznie wystawić na eBay !

    jak drwili sobie wtedy w angielskojęzycznym CNBC :))

  • 2. Data: 2009-10-11 19:28:55
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawnej, formalnej? (...) ... co zrobić, jeżeli oni będą chcieli mieć
    > odłożenie tego w czasie, czy można coś takiego zawiesić (...) jakby była

    No ale co tu jest sprzecznego z prawem ?

    Na sprzedaż był majątek upadłej stoczni, a rząd miał zrobić wszystko co było
    prawnie możliwe żeby sprzedać zorganizowaną część majątku jednemu nabywcy
    tak aby były jakies szanse na kontynuowanie produkcji, bo taki był cel rządu
    (podawany do publicznej wiadomości) wynikający z oczekiwań opinii publicznej
    ,w tym opozycji i stoczniowców.

    Poza Katarczykami nie było innej całościowej oferty.

    Anatol

  • 3. Data: 2009-10-11 19:36:25
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Anatol pisze:

    > Poza Katarczykami nie było innej całościowej oferty.
    >

    > Anatol

    Dla ścisłości - nie było _żadnego_ w ogóle oferenta, co było od początku
    jasne. Z tego właśnie powodu _wtedy_ na tej liście porównałem tego
    "inwestora" z Kataru do tego lubieżnego Turka, co miał onegdaj budować
    lotnisko i Disneyland w okolicach Białegostoku. Skąd wiedziałem ? Dodam
    dla ułatwienia, że nie jestem z CBA.

  • 4. Data: 2009-10-11 19:49:11
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Anatol <c...@u...pl> napisał(a):

    > Poza Katarczykami nie było innej całościowej oferty.

    > Anatol

    Podaj linka do listy oferentów, bo mi to umknęło.

    kc

  • 5. Data: 2009-10-11 19:57:17
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

> [...]
    > "inwestora" z Kataru do tego lubieżnego Turka, co miał onegdaj budować
    > lotnisko i Disneyland w okolicach Białegostoku. Skąd wiedziałem ? Dodam

    Była oferta, było wadium, była umowa. Jeżeli nabywca nie zmierzał kupić lub
    zrezygnował ostatecznie z zakupu majątku to jaki zarzut z tego wynika dla
    organizatorów przetargu ? Że podpisali umowę ze spółką która wpłaciła wadium
    i zaoferowała najwyższą cenę ? A to może mieli prawo nie podpisać (zresztą
    co za róznica skoro innych całościowych ofert nie było) ?

    Anatol

  • 6. Data: 2009-10-11 20:04:24
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Anatol pisze:

> [...]
    > podpisać (zresztą co za róznica skoro innych całościowych ofert nie było) ?

    Ty też tak sprzedajesz swój samochód ?

  • 7. Data: 2009-10-11 20:27:24
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Podaj linka do listy oferentów, bo mi to umknęło.

    Na tą część majątku wadium wpłynęło tylko od jednego oferenta :

    http://www.tvn24.pl/12690,1623503,0,1,arp-dzialalism
    y-w-interesie-stoczni-i-pracownikow,wiadomosc.html

    więc praktycznie był tylko ten jeden oferent.

    Anatol

  • 8. Data: 2009-10-11 20:39:33
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Ty też tak sprzedajesz swój samochód ?

    Ja sprzedawałem za gotówkę jedynym ofentom jacy się pojawili. Przy sprzedaży
    nierchomości natomiast tak sie to odbywa : umowa wstępna, zadatek (gotówka
    lub przelew) , umowa notarialna z nieodwołalnym przeniesiem własności,
    czekanie na przelew od nabywcy co może nie dojść do skutku jeżeli np. bank
    odmówi uruchomienia kredytu lub sam nabywca się rozmyśli (patrz : zakup
    nieruchomości w Kaziemierzu przez CBA).

    Anatol

  • 9. Data: 2009-10-11 20:39:42
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Anatol <c...@u...pl> napisał(a):

> [...]
    i-pra
    > cownikow,wiadomosc.html
    >
    > więc praktycznie był tylko ten jeden oferent.

    Myślałem, że masz lepsze informacje. To widziałem,ale to też:

    "Przed chwilą patrzyłem i jest tam 10 podmiotów zarejestrowanych, no ale nie
    ma tego oczywiście, którym jesteśmy zainteresowani"

    Nadal nic nie wiem.

    kc

  • 10. Data: 2009-10-11 20:45:26
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

> [...]
    > nie
    > ma tego oczywiście, którym jesteśmy zainteresowani"

    Przetarg był 2-etapowy : najpierw rejestracja chętnych a potem składanie
    ofert - do II etapu należało wpłacić wadium.

    Anatol