  • 1. Data: 2010-06-25 19:28:16
    Temat: Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matką
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.fakt.pl/Poslanka-PO-kpi-ze-Smolenska-i-po
    wodzi-,artykuly,75616,1.html

  • 2. Data: 2010-06-25 20:15:57
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Charlie delta pisze:
    > http://www.fakt.pl/Poslanka-PO-kpi-ze-Smolenska-i-po
    wodzi-,artykuly,75616,1.html

    Cholera, ona taka inteligentna, jak Error Komorowski.

    ---------------------------------
    Renata Zaremba Prywatnie

    Życiorys :)

    Urodziłam się w Resku. Szkołę podstawową skończyłam w Błotnie. Liceum
    Ogólnokształcące w Nowogardzie. Ukończyłam studia na Wydziale Nauk
    Humanistycznych Uniwersytetu Szczecińskiego z tytułem magistra Nauk
    Politycznych. Następnie odbyłam podyplomowe studia na Uniwersytecie
    Szczecińskim i Pomorskiej Filii Polskiej Fundacji Promocji Kadr w
    zakresie podstaw zarządzania biznesem, marketing. Zdałam w Warszawie
    egzamin Państwowy dla Członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa.

    http://www.renatazaremba.com/index.php/prywatnie

    --------

    Kurde, ale żenada. Babka z trudnością składa zdania.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-27 08:40:38
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tacy wlasnie ludzie pchaja sie do polityki. Zero zawodu, sami teoretycy i
    gaduly seksualne. Bronek i Donek to tez zreszta znajacy sie na wszystkim
    historycy, ktorzy nigdy nie skalali sie zadna praca.

    D.

  • 4. Data: 2010-06-27 08:54:04
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Tacy wlasnie ludzie pchaja sie do polityki. Zero zawodu, sami teoretycy i
    > gaduly seksualne. Bronek i Donek to tez zreszta znajacy sie na wszystkim
    > historycy, ktorzy nigdy nie skalali sie zadna praca.

    A mnie się obiło o uszy, że Donek pracował fizycznie przy malowaniu
    kominów elektrownianych (raczej ciężka robota na wysokości). Może
    chociaż on jednen z tej całej bandy darmozjadów zarobił parę groszy
    uczciwą robotą, i doświadczył jak pot leci z dupy gdy się uczciwie coś
    próbuje zarobić .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-06-27 08:54:46
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > gaduly seksualne. Bronek i Donek to tez zreszta znajacy sie na wszystkim
    > historycy, ktorzy nigdy nie skalali sie zadna praca.

    Nie oceniajmy ludzi w ten sposób. Osoba, o której mówimy, może nawet nie
    wiedzieć, że jej życiorys napisano zdaniami najprostszymi z możliwych.
    Wykluczam, możliwość, że sama to umieściła w internecie. Dowód: życiorys

    kc

  • 6. Data: 2010-06-27 09:01:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zdjecie ktorym chwalil sie Donek w kampanii wyborczej przedstawialo jego
    kumpli w robocie. Powiedzial o tym jeden z gosci widocznych na tej focie.
    Nawet gdyby Donek skalal sie sezonowa robota przy malowaniu kominow, to nie
    zmienia to faktu, ze cale zycie zyje z wciskania ludziom kitu i co ciekawsze
    ludzie od 20 lat lapia sie na to samo i ciagle go wybieraja na nowo. Wczoraj
    na wiecu PO bylo jak za Stalina, tzn. 99% dzialaczy glosowalo za Donkiem, no
    i ta agresja podczas przemowienia Rudego, ktora nie wiem jak sie ma do hasla
    Bronka "Zgoda buduje". Pomijam teksty Paliglupa o zastrzeleniu Jarka, bo to
    juz totalna zenada i za to powinno sie siedziec.

    D.

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqg.googlegroups.com...

  • 7. Data: 2010-06-27 09:03:25
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > A mnie si=EA obi=B3o o uszy, =BFe Donek pracowa=B3 fizycznie przy malowaniu
    > komin=F3w elektrownianych (raczej ci=EA=BFka robota na wysoko=B6ci). Mo=BFe
    > chocia=BF on jednen z tej ca=B3ej bandy darmozjad=F3w zarobi=B3 par=EA
    gros=
    > zy
    > uczciw=B1 robot=B1, i do=B6wiadczy=B3 jak pot leci z dupy gdy si=EA
    uczciwi=
    > e co=B6
    > pr=F3buje zarobi=E6 .....
    >
    > --
    > Pozdrawiam

    A mnie obiło się o uszy, że pracował w firmie pt. Świetlik (z Płażyńskim i
    Walendziakiem) ale jakoś nie widzę go na kominie. Wiem za za to, że lubi
    trochę podkolorować i podkopać.

    kc

  • 8. Data: 2010-06-27 09:10:18
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > ale jako nie widz go na kominie.

    Powiem ci szczerze, że ja jakoś też nie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-06-27 10:06:44
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Wiem za za to, że lubi
    > trochę podkolorować i podkopać.
    >
    > kc

    Miało być - dokopać. Po kostkach. Ha, ha, ha Fair play, kochajmy się.

    kc

  • 10. Data: 2010-06-27 15:09:07
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    Straszne głupoty tu wypisujesz; myślałem że jak wróciśz to walniesz czymś
    lepszym, niz przemówienie do innych fanów jarkacza:)

    ..
> [...]
    > nie zmienia to faktu, ze cale zycie zyje z wciskania ludziom kitu i co
    > ciekawsze ludzie od 20 lat lapia sie na to samo i ciagle go wybieraja na

    jarkach ma duże skalanie się pracą, dużo wie o fundacjach.

    > Wczoraj na wiecu PO bylo jak za Stalina, tzn. 99% dzialaczy glosowalo za
    > Donkiem, no i ta agresja podczas przemowienia Rudego, ktora nie wiem jak
    > sie ma do hasla Bronka "Zgoda buduje".

    Ważne, że jarkacz był jednym z 3 kandytatów a nie jedynym, i dostał 51% a
    nie 100%.
    No jak było?
    :)))))))))))))))))))

    Ogólnie to wszystko jest niezła ściema, sztuczne dzielenie ludzi na dwa
    skłócone obozy, a po tamtej stronie mamy jeden medal z dwiema stronami.

    Przy takim wyborze nie głosuję, nie dam się nabrać bredniom że jak nie
    zagłosuję to nie mogę narzekać.
    G. prawda.

    Pozdrawiam

    PS
    Jak będzie zjazd załozycielski Polskiej Zjednoczonej Partii Socjalistycznej,
    to wyślę bombonierkę dla jarkacza i drugą dla tow. Józefa.
    Może jakiegoś misiaczka walnie z jarkaczem do kamer.