    From: "skippy" <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matką
    Date: Sun, 27 Jun 2010 17:09:07 +0200

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i0741d$cbh$1@news.onet.pl...

    Straszne głupoty tu wypisujesz; myślałem że jak wróciśz to walniesz czymś
    lepszym, niz przemówienie do innych fanów jarkacza:)

    ..
    > Nawet gdyby Donek skalal sie sezonowa robota przy malowaniu kominow, to
    > nie zmienia to faktu, ze cale zycie zyje z wciskania ludziom kitu i co
    > ciekawsze ludzie od 20 lat lapia sie na to samo i ciagle go wybieraja na
    > nowo.

    jarkach ma duże skalanie się pracą, dużo wie o fundacjach.

    > Wczoraj na wiecu PO bylo jak za Stalina, tzn. 99% dzialaczy glosowalo za
    > Donkiem, no i ta agresja podczas przemowienia Rudego, ktora nie wiem jak
    > sie ma do hasla Bronka "Zgoda buduje".

    Ważne, że jarkacz był jednym z 3 kandytatów a nie jedynym, i dostał 51% a
    nie 100%.
    No jak było?
    :)))))))))))))))))))

    Ogólnie to wszystko jest niezła ściema, sztuczne dzielenie ludzi na dwa
    skłócone obozy, a po tamtej stronie mamy jeden medal z dwiema stronami.

    Przy takim wyborze nie głosuję, nie dam się nabrać bredniom że jak nie
    zagłosuję to nie mogę narzekać.
    G. prawda.

    Pozdrawiam

    PS
    Jak będzie zjazd załozycielski Polskiej Zjednoczonej Partii Socjalistycznej,
    to wyślę bombonierkę dla jarkacza i drugą dla tow. Józefa.
    Może jakiegoś misiaczka walnie z jarkaczem do kamer.