  • 1. Data: 2006-09-12 17:10:35
    Temat: Polbank EFG - opinie
    Od: j...@g...com

    Witam, planuje zalozyc konto oszczedzajace - 4,5 % w Polbanku. Wiem ze
    bank ten posiada gwarancje banku grackiego. Czy ktos ma zna jakies
    opinie na temat tego banku... ? Czy jest w miare pewny i czy ktos juz
    mial z nim doczynienia?

    Warto zobaczyc:
    http://www.cbmtest.com.pl/x.php/214/Potezny-EFG-Euro
    bank-wchodzi-do-Polski.html

  • 2. Data: 2006-09-12 18:56:29
    Temat: Re: Polbank EFG - opinie
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    j...@g...com writes:

> [...]
    > bank ten posiada gwarancje banku grackiego. Czy ktos ma zna jakies
    > opinie na temat tego banku... ? Czy jest w miare pewny i czy ktos juz

    Ja sie troche nad tym zastanawialem czy nie przeniesc sie z emaxplusa.
    Prowadzenie konta w polbanku kosztuje jesli dobrze pamietam 3zl plus 1zl
    za karte miesiecznie. Razem daje to 4 zeta.

    Zalozmy, ze wlacam 1000 zlotych. Po miesiacu mam
    1000*(1+0.045/12)-4 = 999,75
    Hmm, trochę kiepsko, ale jeśli wplace 10000 to:
    10000*(1+0.045/12)-4=10033,5

    Odpowiednie sumy dla emaxplusa (3,6%) to 1003 i 10030.
    Widac wiec, ze do polbanku oplaca sie bardziej wplacac wieksze sumy, a
    do mbanku mniejsze...

    Z drugiej strony wieksze kwoty lepiej lokować np. w funduszach więc
    oferta polbanku wcale nie jawi mi się jakoś rewelacyjnie.

    --
    jimmij

  • 3. Data: 2006-09-12 20:31:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jimmij"
> [...]
    >
    > Z drugiej strony wieksze kwoty lepiej lokować np. w funduszach więc
    > oferta polbanku wcale nie jawi mi się jakoś rewelacyjnie.

    a z trzeciej strony to chcialoby sie miec podglad internetowy
    a w Polbanku (jeszcze przy wiekszej kwocie) jest to niebezpieczne
    Tam zabezpieczeniem jest tylko login i haslo :-(
    *** blad ***

  • 4. Data: 2006-09-12 20:39:47
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

> [...]
    >
    > Odpowiednie sumy dla emaxplusa (3,6%) to 1003 i 10030.
    > Widac wiec, ze do polbanku oplaca sie bardziej wplacac wieksze sumy, a

    W obu przypadkach kapitalizacja miesieczna?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2006-09-12 20:47:11
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

> [...]
    > bank ten posiada gwarancje banku grackiego. Czy ktos ma zna jakies
    > opinie na temat tego banku... ? Czy jest w miare pewny i czy ktos juz

    W Getinbanku masz 4% przy lokacie miesiecznej (>10KPLN). Wyglada lepiej niz
    emaxplus... no chyba ze mozesz potrzebowac pieniedzy natychmiast...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2006-09-12 21:05:50
    Od: "McLoud" <j...@g...com>

    jimmij napisał(a):

> [...]
    >
    > Z drugiej strony wieksze kwoty lepiej lokować np. w funduszach więc
    > oferta polbanku wcale nie jawi mi się jakoś rewelacyjnie.

    nie musisz placic w Polbanku za prowadzenie konta gotowkowego (3
    prowadzenie + 1 za karte) mozesz posiadac samo konto oszczedzajace
    (zero oplat, nieokreslony czas oszczedzania - wyplata w dowolnym
    momencie)

    Z drugiej strony moze dobrym pomyslem byloby zainwestowanie czesci
    pieniedzy na tego typy lokacie a czesci na naprzyklad funduszach
    inwestycyjnych. Widzialem ze w Supermarkecie mBanku jest tego spory
    wybor...

    McLoud

  • 7. Data: 2006-09-13 06:50:17
    Od: Ozujsko <O...@u...on.inv>

    jimmij wrote:

    > Zalozmy, ze wlacam 1000 zlotych. Po miesiacu mam
    > 1000*(1+0.045/12)-4 = 999,75
    > Hmm, trochę kiepsko, ale jeśli wplace 10000 to:
    > 10000*(1+0.045/12)-4=10033,5

    A Belka?

  • 8. Data: 2006-09-13 13:21:34
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Baton" <k...@N...fm> writes:

    > W obu przypadkach kapitalizacja miesieczna?

    W mbanku tak, w polbanku nie pamietam, ale jeśli tam kapitalizuja
    kwartalnie to tylko gorzej dla polbanku.

    --
    jimmij

  • 9. Data: 2006-09-13 13:32:14
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "McLoud" <j...@g...com> writes:

> [...]
    > prowadzenie + 1 za karte) mozesz posiadac samo konto oszczedzajace
    > (zero oplat, nieokreslony czas oszczedzania - wyplata w dowolnym

    Jakoś się tym nie chwalą, a wręcz przeciwnie mam wrażenie, że uważają
    konto oszczędnościowe i gotówkowe jako jeden produkt. Sprawdzę to...

    Jeżeli jednak założymy, że tak jest to czy przelew do innego banku z
    rachunku oszczędnościowego jest za free?

    --
    jimmij

  • 10. Data: 2006-09-13 13:33:19
    Od: jimmij <j...@j...jj>