  • 11. Data: 2006-09-13 14:27:24
    Temat: Re: Polbank EFG - opinie
    Od: "McLoud" <j...@g...com>

    jimmij wrote:
    > Jakoś się tym nie chwalą, a wręcz przeciwnie mam wrażenie, że uważają
    > konto oszczędnościowe i gotówkowe jako jeden produkt. Sprawdzę to...
    >
    > Jeżeli jednak założymy, że tak jest to czy przelew do innego banku z
    > rachunku oszczędnościowego jest za free?
    >
    > --
    > jimmij

    jezeli masz tylko konto oszczednosciowe to nie masz ani karty ani
    dostepu przez internet. Przekewy / wyplaty z banku musisz realizowac z
    oddzialu. Z tego co pamietam przelew zewnetrzny w takim wypadku
    kosztuje 4 zl.

    Co do kapitalizacji nie jestem pewnien - bo na tym rachunku
    samooszczedzajacym(gotowkowe + oszczedzajace) jest chyba codzienna
    kapitalizacja. W kazdym razie w najgorszym wypadku moze byc co
    miesiac... Musze jeszcze o to zapytac

    McLoud

  • 12. Data: 2006-09-13 14:39:07
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "McLoud" <j...@g...com> writes:

> [...]
    > dostepu przez internet. Przekewy / wyplaty z banku musisz realizowac z
    > oddzialu. Z tego co pamietam przelew zewnetrzny w takim wypadku

    No to już wolalbym te 4 zeta raz na miesiac zaplacic i miec dostep 24h.

    > Co do kapitalizacji nie jestem pewnien - bo na tym rachunku
    > samooszczedzajacym(gotowkowe + oszczedzajace) jest chyba codzienna
    > kapitalizacja.

    What???
    Pierwszy raz słyszę, aby jakiś bank dokonywał kapitalizacji codziennie.
    Jakoś nie chce mi się w to wierzyć... wtedy to mogłaby być rzeczywiście
    interesująca oferta.

    --
    jimmij

  • 13. Data: 2006-09-15 06:21:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jimmij" <j...@j...jj> wrote in message news:rhw3bav7rw4.fsf@jj.jj...

    > What???
    > Pierwszy raz słyszę, aby jakiś bank dokonywał kapitalizacji codziennie.
    > Jakoś nie chce mi się w to wierzyć... wtedy to mogłaby być rzeczywiście
    > interesująca oferta.

    Wiele bankow ma tzw. lokaty overnight. Nie wszystkie udostepniaja je
    klientom detalicznym. Z tych ktore udostepniaja przychodzi mi na mysl
    Fortis, ale nie jest to rewelacyjna oferta...
    http://www.fortisbank.com.pl/services/OvernightIndPL
    .asp

    MK

  • 14. Data: 2006-09-15 07:55:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Pierwszy raz słyszę, aby jakiś bank dokonywał kapitalizacji codziennie.
    > Jakoś nie chce mi się w to wierzyć... wtedy to mogłaby być rzeczywiście
    > interesująca oferta.

    A na czym ta 'interesującość' miałaby polegać?
    Przy niskich stopach procentowych zysk generowany przez
    częściej kapitalizowane odsetki jest praktycznie pomijalny ...