eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank -> Getin - przelewyPolbank -> Getin - przelewy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
    ews.nl!postnews.google.com!j9g2000vby.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Josh01 <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank -> Getin - przelewy
    Date: Wed, 4 Jan 2012 10:04:43 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <b...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.4.138.27
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1325700284 17621 127.0.0.1 (4 Jan 2012 18:04:44 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jan 2012 18:04:44 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j9g2000vby.googlegroups.com; posting-host=83.4.138.27;
    posting-account=mj2-mQoAAACf09sdVjFluI1S6oeVV0jw
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101
    Firefox/9.0.1,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:565102
    [ ukryj nagłówki ]

    30 grudnia zleciłem przelew do Getin'u w celu otwarcia lokat. Przelew
    wykonany II sesją Elixir, więc powinno się udać założyć lokaty w ten
    sam dzień. Sprawdzam wieczorem 30.12. - lokat nie ma. Pomyślałem -
    pewnie zamknęli wcześniej system, bo koniec roku, może 2.01. lokaty
    się pokażą. Niestety, nie. Pieniądze "wróciły" (przy założeniu, że w
    ogóle ten banku opuściły) do Polbanku popołudniu 2.01. z adnotacją
    "niezgodność danych zleceniodawcy". Sprawdzam dane przelewów i
    wszystko tak samo wypisane jak robiłem dotychczas przy przelewach do
    Getinu. Dzwonię na infolinię Polbanku i pytam się co jest grane. Pani
    na infolinii odpowiada, że oni już wiedzą od klientów o problemie, że
    do pewnych banków (niestety nie była w stanie powiedzieć do których)
    przelewy nie dochodzą, ale w tej chwili to nic nie mogą zrobić. A
    ponieważ mój typ rachunku to "pomagający" to mogę tylko iść do
    oddziału, zlecić przelew, zapłacić prowizję jak za przelew w oddziale
    i potem złożyć reklamację, w celu odzyskania prowizji. Jednocześnie
    Pani powiedziała, że pracują nad rozwiązaniem problemu i że za dwa dni
    powinno działać.
    Wczoraj (03.01.) zleciłem przelew do banku innego niż Getin - i
    przelew przeszedł bez problemów. No to dzisiaj (04.01.) zleciłem
    przelew do Getinu (na I sesję Elixir). I co? I nic - pieniądze
    przepadły w systemie. Nie ma ani zwrotu, ani lokat w Getinie.

    Czy ktoś jeszcze "przerabia" nowe możliwości systemu Polbanku w
    podobny jak ja sposób, czy też mam zaszczyt być klientem testowym?
    Tylko nie wiem, czy ten test sprawdza po ilu dniach klient się z banku
    wyniesie, czy po ilu dniach napisze skargę do KNF?
    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1