  • 1. Data: 2010-11-23 19:01:12
    Temat: Polbank - INSIGNIUM
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Od 15/11 na głównej stronie po zalogowania mam takie info :
    "Sprawdź co możesz zyskać przelewając wynagrodzenie do Polbanku -
    INSIGNIUM" i pod tym link

    Podejrzewam że ma tam być pdf ale ja otrzymuję coś takiego
    %PDF-1.5 %âăĎÓ 4 0 obj <> endobj xref 4 53 0000000016 00000 n

    Czy to tylko u mnie czy u was też ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-11-23 19:58:03
    Temat: Re: Polbank - INSIGNIUM
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 20:01:12 +0100, Damian Niusy napisał(a):

    > Czy to tylko u mnie czy u was też ?

    U mnie tego nie ma, kredyt hipoteczny proponują ;).
    Ale chodzi pewnie o to http://www.polbank.pl/insignium/index.html

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-11-23 21:34:14
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > U mnie tego nie ma, kredyt hipoteczny proponują ;).
    > Ale chodzi pewnie o to
    > http://www.polbank.pl/insignium/index.html

    Aha OK. Zauważyłem także że Insignium reklamuja ostro w swoich
    bankomatach.
    Nawet w środku transkacji ta reklama wyskakuje :)

    Damian