  • 1. Data: 2010-11-23 17:26:50
    Temat: typ przelewu w Multi - o co chodzi?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    do wyboru:
    przelew jednorazowy
    przelew ekspresowy

    czy się różni jeden od drugiego?
    kiedy można wybrać tę drugą opcję (mam nieaktywną)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-11-23 17:45:37
    Temat: Re: typ przelewu w Multi - o co chodzi?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > do wyboru:
    > przelew jednorazowy
    > przelew ekspresowy
    >
    > czy się różni jeden od drugiego?
    > kiedy można wybrać tę drugą opcję (mam nieaktywną)?

    A gdzei to masz?
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 3. Data: 2010-11-23 19:15:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-11-23, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A gdzei to masz?

    Spróbuj wykonać zdefiniowany przelew. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2010-11-23 19:21:23
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    > On 2010-11-23, Kamil Jońca<k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Spróbuj wykonać zdefiniowany przelew. :)

    A ktoś jest w stanie wybrać ten ekspresowy przycisk,
    bo u mnie to on szary jest?

  • 5. Data: 2010-11-23 19:23:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-11-23, Bogdan B. <g...@r...pl> wrote:

    [...]

    > A ktoś jest w stanie wybrać ten ekspresowy przycisk,
    > bo u mnie to on szary jest?

    Tak, poprzez odblokowanie go w narzędziach webdeveloperskich.
    Ale nie miałem odwagi spróbować co dalej. ;) Może to przymiarka
    do obsługi SORBNETu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2010-11-23 19:25:59
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 23 Lis, 20:23, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Tak, poprzez odblokowanie go w narz dziach webdeveloperskich.
    > Ale nie mia em odwagi spr bowa co dalej. ;) Mo e to przymiarka
    > do obs ugi SORBNETu?

    Niestety, BRE dogadało się z BlueCash i będzie można realizować
    przelewy bez wchodzenia na stronę BC - czyli teoretycznie w kilka
    minut do dowolnego banku uczestniczącego. W mBanku jest to samo, ale
    oprogramowanie aktualizują dopiero w weekend, a same przelewy będą
    działać od grudnia.

  • 7. Data: 2010-11-23 19:36:11
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-11-23 20:25, Tomek z Wawy pisze:

    > Niestety, BRE dogadało się z BlueCash i będzie można realizować
    > przelewy bez wchodzenia na stronę BC - czyli teoretycznie w kilka
    > minut do dowolnego banku uczestniczącego.

    Czemu niestety? I czy wiadomo to kosztuje?

  • 8. Data: 2010-11-23 19:36:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]
    > minut do dowolnego banku uczestniczącego. W mBanku jest to samo, ale
    > oprogramowanie aktualizują dopiero w weekend, a same przelewy będą

    Poważnie? Bo takie coś, o ile miałoby "gwarancje" banku, byłoby w wielu
    aspektach znacznie lepsze niż Sorbnet.

  • 9. Data: 2010-11-23 19:41:20
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 23 Lis, 20:36, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Poważnie? Bo takie coś, o ile miałoby "gwarancje" banku, byłoby w wielu
    > aspektach znacznie lepsze niż Sorbnet.

    http://www.mbank.pl/download/blog/Zasady_realizacji_
    przelewxw_ekspresowych_w_mBanku_obowixzujx_od_1.12.2
    010.pdf

    Cena nieznana, ale ma być stała.

  • 10. Data: 2010-11-23 19:47:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    8g2000vbe.googlegroups.com...

    > http://www.mbank.pl/download/blog/Zasady_realizacji_
    przelewxw_ekspresowych_w_mBanku_obowixzujx_od_1.12.2
    010.pdf

    > Cena nieznana, ale ma być stała.

    Pewnie użyją cennika BC. Trochę mnie martwi ta integracja mBanku i BC w
    kontekście obsługi mTransferu, ale poza tym to rewelacyjna sprawa jak dla
    mnie. Czyżby mBank znowu zaczynał być pionierem?