eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - KK Gold - cashback
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2009-11-03 10:52:29
    Temat: Re: Polbank - KK Gold - cashback
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-03 10:57, MattS wrote:
    > witrak() wrote:
    >> Myślę, że po prostu trzeba *próbować* nalegać na uzyskanie lepszego
    >> produktu, bo jak nie będziemy domagać się lepszego, to pomyślą, że można
    >> nas bardziej doić i/albo wcisnąć gorszy...
    >
    > Nie bardzo widzę skuteczne nalegania na centralę jakiegoś banku.

    Nikt nie zmusza nas do posługiwanie się tylko skutecznymi metodami.
    Każda, nawet z założenia nieskuteczna (=nie dająca skutku w
    konkretnym przypadku) metoda, jeśli jest stosowana konsekwentnie i
    masowo - daje skutek, tyle że odłożony w czasie.
    [Hint: Ghandi/Indie, a wcześniej Rzym, Katon i słynne "Ceterum
    censeo Carthaginem delendam esse"]

    > IMO najlepsza metoda to głosowanie portfelem. Dawno temu płaciłem za
    > ROR, ale od wielu lat już nie płacę. Kiedyś płaciłem za KK, to zmieniłem
    > na kartę ze zwolnieniem z opłat.
    Oczywiście. Tak też należy robić. Ale nie ma co rezygnować z innych
    środków: ilekroć dzwonię do jednego banku (obojętnie co bym
    załatwiał), zawsze na koniec dodaję, że dobrze byłoby, aby
    konsultanci, odpowiadający na pocztę wewnętrzną, bardziej wykazywali
    się własną, normalną inteligencją, a nie udawali AI.

    > Był tu też niedawno post o tym, że po niekorzystnych zmianach regulaminu
    > i TOiP odpływ klientów z Getin Banku jest zauważalny.

    Bardzo dobrze, jeśli to faktycznie zmieni coś w działaniu G. Ale
    banki często wykonują ruchy zgodnie z własną długofalową strategią,
    co my mamy szansę błędnie interpretować jako przychylanie się do
    opinii klientów.

    Każde działanie aktywne jest lepsze od czystego narzekania albo
    całkowitego braku działania.

    witrak()


  • 12. Data: 2009-11-03 13:49:52
    Temat: Re: Polbank - KK Gold - cashback
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    paranoix <p...@o...pl> napisał(a):
    >
    > Uprzedzając odpowiedzi typu "nie stać Cię na 0,1% to po co Ci karta
    > gold" informuję, że gdyby np. Tesco zaoferowało kartę Classic z
    > cashbackiem 1,03%, nie wahałbym się przy dokonywaniu wyboru.
    >
    Dokładnie z tego samego powodu wczoraj gotowy wniosek o Golda wylądował w
    koszu i miła pani, w pobliskim oddziale, musiała mozolnie zacząć wypisywać
    wniosek o Polbank-Era.
    Nie dlatego, że to 0.1 procenta to dla mnie jakaś super istotna różnica &#8211; w
    porównaniu z obecnie używaną KK ING, która ma żałosne bonusy za aktywne
    korzystanie, to i tak niebo a ziemia. Ot po prostu, podobnie jak kolega-
    autor wątku uważam, że klienci powinni głosować nogami i wybierać najlepsze
    dla nich oferty. Ale przede wszystkim organicznie nie znoszę tego rodzaju
    obowiązkowych transakcji wiązanych.
    Z ciekawostek jeszcze dodam, że zapoznając się z warunkami tej karty w
    oddziale, najpierw dostałem książeczkową wersje TOiP i nie było w niej tej
    pozycji ubezpieczenia. Później konsultantka wydrukowała dokument z Intranetu
    i w tej wersji już była.

    Tomek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1