-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "witrak()" <w...@h...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Polbank - KK Gold - cashback
Date: Tue, 03 Nov 2009 11:52:29 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 36
Message-ID: <hcp25k$g8l$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hcommq$abf$1@news.onet.pl>
<2...@c...googlegroups.com>
<hcouf2$67k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4aeffe86$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: ggo50.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1257245684 16661 83.12.170.50 (3 Nov 2009
10:54:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Nov 2009 10:54:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <4aeffe86$1@news.home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:507557
[ ukryj nagłówki ]On 2009-11-03 10:57, MattS wrote:
> witrak() wrote:
>> Myślę, że po prostu trzeba *próbować* nalegać na uzyskanie lepszego
>> produktu, bo jak nie będziemy domagać się lepszego, to pomyślą, że można
>> nas bardziej doić i/albo wcisnąć gorszy...
>
> Nie bardzo widzę skuteczne nalegania na centralę jakiegoś banku.
Nikt nie zmusza nas do posługiwanie się tylko skutecznymi metodami.
Każda, nawet z założenia nieskuteczna (=nie dająca skutku w
konkretnym przypadku) metoda, jeśli jest stosowana konsekwentnie i
masowo - daje skutek, tyle że odłożony w czasie.
[Hint: Ghandi/Indie, a wcześniej Rzym, Katon i słynne "Ceterum
censeo Carthaginem delendam esse"]
> IMO najlepsza metoda to głosowanie portfelem. Dawno temu płaciłem za
> ROR, ale od wielu lat już nie płacę. Kiedyś płaciłem za KK, to zmieniłem
> na kartę ze zwolnieniem z opłat.
Oczywiście. Tak też należy robić. Ale nie ma co rezygnować z innych
środków: ilekroć dzwonię do jednego banku (obojętnie co bym
załatwiał), zawsze na koniec dodaję, że dobrze byłoby, aby
konsultanci, odpowiadający na pocztę wewnętrzną, bardziej wykazywali
się własną, normalną inteligencją, a nie udawali AI.
> Był tu też niedawno post o tym, że po niekorzystnych zmianach regulaminu
> i TOiP odpływ klientów z Getin Banku jest zauważalny.
Bardzo dobrze, jeśli to faktycznie zmieni coś w działaniu G. Ale
banki często wykonują ruchy zgodnie z własną długofalową strategią,
co my mamy szansę błędnie interpretować jako przychylanie się do
opinii klientów.
Każde działanie aktywne jest lepsze od czystego narzekania albo
całkowitego braku działania.
witrak()
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.09 13:49 Tomasz Opalski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto