eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - KK Gold - cashbackRe: Polbank - KK Gold - cashback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - KK Gold - cashback
    Date: Tue, 03 Nov 2009 11:52:29 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <hcp25k$g8l$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hcommq$abf$1@news.onet.pl>
    <2...@c...googlegroups.com>
    <hcouf2$67k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4aeffe86$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggo50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1257245684 16661 83.12.170.50 (3 Nov 2009
    10:54:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Nov 2009 10:54:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <4aeffe86$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:507557
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-11-03 10:57, MattS wrote:
    > witrak() wrote:
    >> Myślę, że po prostu trzeba *próbować* nalegać na uzyskanie lepszego
    >> produktu, bo jak nie będziemy domagać się lepszego, to pomyślą, że można
    >> nas bardziej doić i/albo wcisnąć gorszy...
    >
    > Nie bardzo widzę skuteczne nalegania na centralę jakiegoś banku.

    Nikt nie zmusza nas do posługiwanie się tylko skutecznymi metodami.
    Każda, nawet z założenia nieskuteczna (=nie dająca skutku w
    konkretnym przypadku) metoda, jeśli jest stosowana konsekwentnie i
    masowo - daje skutek, tyle że odłożony w czasie.
    [Hint: Ghandi/Indie, a wcześniej Rzym, Katon i słynne "Ceterum
    censeo Carthaginem delendam esse"]

    > IMO najlepsza metoda to głosowanie portfelem. Dawno temu płaciłem za
    > ROR, ale od wielu lat już nie płacę. Kiedyś płaciłem za KK, to zmieniłem
    > na kartę ze zwolnieniem z opłat.
    Oczywiście. Tak też należy robić. Ale nie ma co rezygnować z innych
    środków: ilekroć dzwonię do jednego banku (obojętnie co bym
    załatwiał), zawsze na koniec dodaję, że dobrze byłoby, aby
    konsultanci, odpowiadający na pocztę wewnętrzną, bardziej wykazywali
    się własną, normalną inteligencją, a nie udawali AI.

    > Był tu też niedawno post o tym, że po niekorzystnych zmianach regulaminu
    > i TOiP odpływ klientów z Getin Banku jest zauważalny.

    Bardzo dobrze, jeśli to faktycznie zmieni coś w działaniu G. Ale
    banki często wykonują ruchy zgodnie z własną długofalową strategią,
    co my mamy szansę błędnie interpretować jako przychylanie się do
    opinii klientów.

    Każde działanie aktywne jest lepsze od czystego narzekania albo
    całkowitego braku działania.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1